Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Arto65FB kirjoitti: kun ei ole tehoa, mutta joulukuusen edessä ekaa kertaa kun pistin pedaalin pohjaan, niin siihen jäätiin.
Oliko sulla vaihde vapaalla? Alusta on ratkaisevassa asemassa ja eritoten rengastus. Slicksit ovat lähtiessä kova sana, katuradiaaleilla ei sellaista pitoa saa mitä hyvät slicksit tarjoavat.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
On se näköjään radastakin kiinni..sutiminen siis: tänään Alastarolla ei paljoa sutinu ja aikakin parani 14.4/160...
Alustaan ja renkaisiin en koskenut Kiikalan jäljiltä.
Kokonaisennakon tiputin 36>34. Kone piru ei vaan edelleenkään pyöri kuin 6000. 60ft oli 2,3 eli vielä on paljon parannettvaa, turbiinikaupaan siis
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Ahti kirjoitti:On se näköjään radastakin kiinni..sutiminen siis: tänään Alastarolla ei paljoa sutinu ja aikakin parani 14.4/160...
Alustaan ja renkaisiin en koskenut Kiikalan jäljiltä.
Kokonaisennakon tiputin 36>34. Kone piru ei vaan edelleenkään pyöri kuin 6000. 60ft oli 2,3 eli vielä on paljon parannettvaa, turbiinikaupaan siis
Jos auto sutii heti lähdössä, niin ei siinä löysempi turbiini auta. Alastaron radalla on yleensä ollut hyvä pito ja muutamilla kiihdytyspäivillä töissä olleena voin kertoa keräilleeni useaan otteeseen kenkieni kantalappuja stripin pinnasta. Pinta on tosi liimapintainen ja useasti stagevaloissa vihreiden sytyttyä nähdään mikä on auton heikoin lenkki nim. monta perä&vetaririkkoa nähneenä.
Jos lähtöalueen pinta on märkä niin se on tosi liukas, yleensä lähettäjä tai muu toimitsija pyyhii veden rätillä pois radan pinnasta. Jos rata on märkä kumi vasten kumia ja väliaineena vesi niin onhan se todella liukas, 1.6 litrainen Toyota suti kaikilla 5:llä eteenpäin vievällä vaihteella Alastaron kostealla stripillä joskus kun testattiin ajanottolaitteita...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
vakio 289 kansista saa kevyellä porttauksella aivan mainiot kannet, tiedossa on tutuilla kaksi 11sekunnin peliä..eikä ole kallista.taisi 200e maksaa porttaus.
ai kevyellä porttauksella? ne venatkin on kuin jostain monkeystä, ainakin isommille venoille tehtävä ja kunnon seetit ja ohjurit laitettava ym..
minä hommaan kyllä alukannet, makso minkä maksoi
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Ahti kirjoitti:ai kevyellä porttauksella? ne venatkin on kuin jostain monkeystä, ainakin isommille venoille tehtävä ja kunnon seetit ja ohjurit laitettava ym..
minä hommaan kyllä alukannet, makso minkä maksoi
Mikäs siinä. Onhan noita pelle peloton vaihtoehtojakin olemassa. Mites olisi 2V Clevelandin kannet, on isot kanavat ja isot venttiilit (samankokoiset kuin useimmissa alukansissa, ellei jopa isommat). Kannet saa sopimaan 289/302/351w moottoreihin hitsaamalla tai tulppaamalla lohkoon tuleva vesireikä ja tekemällä uusi vesireikä kannen päätyyn (lyhyt oppimäärä). Tämäkään ei ole ilmainen konsti, mutta toteutettavissa kyllä. Imusarja on ainoa pikku ongelma, niitäkin kyllä löytyy.
mul oli 98 vuonna samat rpm kamat kun sulla maverickissa 302 konees
289 kansilla isommil venoil + pikkusen kanavia oli parannettu. aika
kiikalas katurenkain 14.1/165km/h 60jalkaa muistelin oli 2.3sec.
6200 rpm ei jälkeen tapahtunu enää mitään. nykyään suojasen timpan
tekemät victor jr kannet. virtaa 650" nostol 620hv imupuoli eli ei enää
kannet ainakaan ahista, virtaa vähän liikakin toistaseksi, tosin alakertakin
nykyään ihan muuta.
Jukka kirjoitti:Näytti Ford Friikkien kerholehdessä 2/04 olevan juttua kansien porttauksesta oikein kuvien kera sivukaupalla. http://www.ford-freak.org/
Säkö sitten liityit Freakseihin? Mä olen harkinnut samaa jo jonkin aikaa. Eikös tästä voisi perustaa Freaks & fmoc yya-osaston
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jukka kirjoitti:Näytti Ford Friikkien kerholehdessä 2/04 olevan juttua kansien porttauksesta oikein kuvien kera sivukaupalla. http://www.ford-freak.org/
Säkö sitten liityit Freakseihin? Mä olen harkinnut samaa jo jonkin aikaa. Eikös tästä voisi perustaa Freaks & fmoc yya-osaston
Jeps.
Olen Friikkienkin jäsen.Kaipa sen 20 euroa voi käyttää paljon huonomminkin.
Kyllähän tuota FMOC-Friikki yhteistyötä jo harjoitettiin Pohjanmaalla.
Jukka kirjoitti:Kyllähän tuota FMOC-Friikki yhteistyötä jo harjoitettiin Pohjanmaalla.
Juu, kyllähän tuosta tuli kuultua. Mä tunnen monta freaksia ja ajatus heihin liittymisestä kyllä kiinnostaisi. Noo, antaas kattoo ny. Jotta ei meni ohi topicista, niin AFR185:t olisivat kyl gova sana
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3