Jarrupainesäätöventtiili

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
vikingline
Hiljaisempi
Viestit: 14
Liittynyt: 28 Marras 2004, 19:27
Paikkakunta: kemiö

Jarrupainesäätöventtiili

Viesti Kirjoittaja vikingline »

Tarttis vähän apua...
Laitoin levyt eteen, myös tehostin, 66 avoon, ja nyt takapää ottaa
liian hyvin, eli, olen asentamassa säätöventtiiliä.
Tuleeko säätöventtiili pääsylinterin ja "jakaajan" väliin, tai tuleeko se takaputkelle "jakaajan jälkeen..???

Että sillee....
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Jakajan jälkeen.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

GT-350 kirjoitti:Jakajan jälkeen.
ja takajarruputkeen
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Luonnollisesti :D
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
bootsi
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 18 Kesä 2005, 11:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja bootsi »

Eli... venttiili rajoittaa taakse menevää jarrunestettä = huonontaa takajarruja.
vikingline
Hiljaisempi
Viestit: 14
Liittynyt: 28 Marras 2004, 19:27
Paikkakunta: kemiö

Viesti Kirjoittaja vikingline »

Suuri Kiitoooos...!!
Vastaa Viestiin