ahtopaineet ja automaatti?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
musse68
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2004, 07:48
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

ahtopaineet ja automaatti?

Viesti Kirjoittaja musse68 »

Mitenkähän tuo c4 automaatti ymmärtää enää vaihdella vaihteita ahtimen laiton jälkeen?
Onko kellään kokemuksia? mistähän laatikolle kannattaisi ottaa alipaine? auto ja vaihteisto on -68.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Sähkönen alipainepumppu konetilaan, ja litran vetoinen alipaine säiliö lisäksi, johan pelittää.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
musse68
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2004, 07:48
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse68 »

eikös se laatikon säädin haistele alipaineesta pienempään päin vaihtamista??
ni eise oikeen tolla säiliö sydeemillä toimi??
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

muutos manuaali koneistoon edessä?
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

No jos kerran ei toimi, niin sitten pelkkä sähköinen alipainepumppu ja mikrokytkin kaasuläpän akselille sopivalla ennakolla , niin toimii !!!!. Saa sen toimimaan tuolla alipaine säiliölläkin, kun käyttää järkeeä hiukan! siihen pitää asentaa sähköinenventtiili joka antaa imarin korvaavan alipaineen sillon kun laatikko tarvitsee , samalla mikrokytkimellä kaasuläpän akselilta se hoituu, jompikumpi systeemi kumpi on omastamielestä helpompi rakentaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
musse68
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2004, 07:48
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse68 »

No joo pitää vähän vundeerata miten se ois järkevin tehä ja koittaa ensin muutamasta kohtaa sitä sopivaa alipainetta etsiä..
Ahtimen imupuolelta vois löytyy hyvä alipaine mutta saattaa olla vähän liiankin raju...
Manuaali koneisto ois kyllä hyvä, mutta ajo omisaisuudet kärsii... jos sillä nyt enää voi muutenkaan mitään sunnuntai ajelua harrastaa :roll:
Vastaa Viestiin