Kaasarin korjaus sarja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Vieras

Kaasarin korjaus sarja

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Autossani on tällä hetkellä 2-kurkkuinen fordin kaasutin jota on yritelty säädellä kaikin mahdollisin tavoin ja jokupa tuumas sen olevan niin kulunut ettei sitä sais säätöihin. Niinpä minulle kaupiteltiin käyttettyä kaasaria ja korjaus sarjaa siihen nytpä sitte olen miettiny että saako siitä "uutta vastaavan" tällä korjaus sarjalla onko kellään kokemuksia???

Ja KIITOS taas kerran jo näin etukäteen
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Läppärunko ja/tai -akseli on kuluvaa kohtaa. Kuluessaan kone alkaa imeä sieltä ilmaa eikä kurkkujen kautta. Korjaussarjoissa ei yleensä ole tähän uusia osia. Jos on kyse harvinaisesta kaasarista tai vimpan päälle numbamatch-autosta, niin läppärunkoa on holkitettu.

Seuraava tarkistuskohta on läppärungon suoruus pohjasta ja tässä tapauksessa ensiöpuolen tiivistyspinnasta.

Mikäli nuo ovat kunnossa, niin korjaussarjalla pääsee jo pitkälle. Tietysti ensin voi koittaa selvittää, tarvitseeko se korjaussarjaakaan.

Kuinka lähelle uutta vastaavaa pääsee, riippuu varmaan kokoamisohjeiden tasosta ja kokoamisen huolellisuudesta.
Vastaa Viestiin