http://tinyurl.com/2ujsqr
Käypikö tuo setti Clevelandin vakio venttiileihin?
Vai onko vakiot multigroovet?
Nokka jota olen katsellut (284 H12, ei dual pattern, mutta speksien mukaan kiertäisi paremmin kuin H-288, joka taas olisi dual pattern; on se niin vaikeaa...) vaatisi tuota luokkaa olevat jouset.
Pelkät jouset kyllä löysin Summitilta http://tinyurl.com/39yc29 , mutta noihin en taas löytänyt retskuja.
What to do? Niin, ja kumpaan nokkaan arvon jury ylipäätään päätyisi?
Tuossa vielä nuo kepit joiden välillä valinta tullaan tekemään:
H-288: http://tinyurl.com/2pchqz
284 H12: http://tinyurl.com/33g2wc
Venttiilinjousista ja retskuista
Venttiilinjousista ja retskuista
-71 HT 351C 4v
Miten olisi tällainen kitti? Ei tarvitse miettiä mikä sopii tai ei ja koneesta tulee raikas.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Jäipäs tämäkin aihe vähän unholaan muuttokiireiltä
Tuo Compin setti olis asiaa, tosin Compilta voisin ottaa mekaanisenkin kepin.
Ainoa huono puoli on, että Summitilla näyttää olevan kaikkiin Compin kamoihin toimitusaika 4/19/2007, eli menee vähän pitkälle kesää ajatellen.
Ei kierrättäminen tietysti mikään itseisarvo ole, mutta olisi mukava, jos koneessa olisi sen luonteeseen sopivat hilut sisällä. Toinen projekti mulla on sitten vääntökonetta silmällä pitäen
.

Tuo Compin setti olis asiaa, tosin Compilta voisin ottaa mekaanisenkin kepin.
Ainoa huono puoli on, että Summitilla näyttää olevan kaikkiin Compin kamoihin toimitusaika 4/19/2007, eli menee vähän pitkälle kesää ajatellen.
Ei kierrättäminen tietysti mikään itseisarvo ole, mutta olisi mukava, jos koneessa olisi sen luonteeseen sopivat hilut sisällä. Toinen projekti mulla on sitten vääntökonetta silmällä pitäen

-71 HT 351C 4v