O-tehostimen hihnapyörän koon vaikutus

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

O-tehostimen hihnapyörän koon vaikutus

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Niin, ois kaks ohjaustehostimen hihnapyörää, orggis tehostajassa kiinni oleva ja jostain kanafarkusta kotoisin oleva tehostin jossa sen oma hihnapyörä, kanafarkun hihnapyörä on halkaisijaltaan noin sentin suurempi. Tällöin ohjaustehostin pyörii hitaammin, mutta onko mitä vaikutusta ohjattavuuteen?
Go tell Alice....
Avatar
pikkustang
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 20:21
Paikkakunta: kangasniemi

Viesti Kirjoittaja pikkustang »

pumppuja on mun tietääkseni sellaisia mitkä muuttaa tehostusta sitä mukaan kun on kierroksia ja toiset pitää tehostuksen vakiona.eikös sen saa selville sillai kun antaa seosta moottoriin ja kääntää ruoria notta muuttuuko ohjaus löysemmäx eli not?sit tietää vaikuttaisko isompi tai pienempi hihnapyörä mitään.olenkohan pahasti näreikössä asian suhteen? :oops:
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvii peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti!?!?
ford mustang 68 ht 393w+tko 600+ 9"plussa murikka
ex ford sierra cosworth 4wd -90
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Eikös silloin tehostus pienene,eli aavistuksen tarvii habaa enempi??Tuskin noin pienellä muutoksella ees huomaa eroa.
Vastaa Viestiin