Control Valven liitännät

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
stanu429
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 22 Marras 2004, 01:50
Paikkakunta: Americarvia

Control Valven liitännät

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Tyhmän virheen tein! Vaihdoin uuden Control Valven, mutta en merkannutkaan niitä CV:n ja ohjaushydraulisylinterin letkujen järjestystä. Luotin muistiini :oops: Nyt en olekaan enää satavarma, että mikä letku tuli mihinkäkin :x .

Voisikos joku kumartua autonsa alle ja katsoa raidetankotehostimen ohjausyksikön letkujen oikean järjestyksen? Tuleeko ohjaushydr.sylinterin ylempi letku control valven etummaiseen vai taaimmaiseen liitokseen? Pumpulta tulevat letkupaikat ovat kyllä tiedossa.
stanu429
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 22 Marras 2004, 01:50
Paikkakunta: Americarvia

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Noh, eikös kenenkään Mustang-kerholaisen polvet tai selkä enää taivu? :lol:
stanu429
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 22 Marras 2004, 01:50
Paikkakunta: Americarvia

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Anteeksi tosiaan, liian vähäpätöinen asia vastattavaksi.

Minun halooni johtuu siitä, että olen jo kerran aiemmin vaihtanut uuden control valven ja amerikan joen takia paine ja paluu liitännät ovat olleet varsin päinvastaiset. Uusi control valve meni silloin paskaksi. Ei tarvitse uskoa. :evil: Vuoti uudelleen oikeinliittämisen jälkeen kuin teurassika.

On vihoviimeinen systeemi! Ei tarvitse kertoa sitä oikeaa letkujohdotusta! Ei tarvitse. Vedän kysymykseni pois. Minä kömmin teidän hienojen näyttelymustangienne alle American Car Show:ssa ja otan itse selvän.
:evil:
Mustang-70
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Maalis 2005, 21:52
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Mustang-70 »

stanu429
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 22 Marras 2004, 01:50
Paikkakunta: Americarvia

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Auttaa. Kiitos sinulle!
Mustang-70
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Maalis 2005, 21:52
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Mustang-70 »

Pitäisi itsekkin ottaa tuo control valve irti, joten oliko vaikea homma?
Paha
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 01:19
Paikkakunta: VAASA

Viesti Kirjoittaja Paha »

Ei ole vaikea homma!
Kun ostaa uuden tiivistesarjan control valveen niin mukana tulee räjäytyskuva ja ohjeet purkuun ja kasaukseen.
Jos ei ole öljyvuotoja niin en suosittele purkamista, mikä on pakollinen irrotettaessa ainakin 64½ ja muistaakseni 65 malleissa.
Uudemmissa taitaa lähteä kokonaisena irti raidetangosta.
Ford Mustang 260 ht aut. -64½
Mini Cooper 1.3L MPI -97
Vastaa Viestiin