SN65 uutispommi

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

SN65 uutispommi

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Moni varmaan tietää ja on seurannut SN65:n syntymistä jenkeissä (lyhyt oppimäärä: 2003 Cobra SVT:n tekniikka/alusta ja 65FB koppa). Ainakin itse mielenkiinnolla tuli seurattua jo kauan ennen kuin oli valmis.

No poijaat meinaa nyt voittaa sillä Ridley -palkinnon, mikä vaatii hiukan erilaista lähestymistä tiettyihin asioihin.

http://www.sn65.com/Fire%20%26%20Ice.htm

:roll-roll: :boink: :tuuletus: :jippii: :hevi:

Sori en malttanut olla laittamatta...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Siis toi 65FB:n kutonen on varmaan syy noihin lukuisiin hymiöihin??
Hienoa kun "dare to be different". Vakuuttavia lukuja irtoaa näköjään ja voi olla aika hauska ajaakin.

Alkaa sitten näköjään HT:kin kelvata erikoisauton aihioksi, rupee kaiketi FB:t olemaan jenkkilässäkin vähissä, vaikka noilla tyypeillä tuskin on hillosta tai kontakteista kiinni aihioiden hankinta.

Päivän haaste: Mietitäänpä mikä tulee olemaan seuraava rakentelusuunta/idea, minkä myötä HT:stäkin tulee haluttu rakenteluaihio? Kovin kummoisia ennustajanlahjoja ei tarvita siihen, että arvaa näin käyvän. Halutuin korimalli on kohta pois markkinoilta, joten luonnollinen jatkumo on seuraavaaksi HT, koska avoilla kuitenkin on arvo sinänsä.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Pro touring / restomod on ollut jo tovin pinnalla. Kovemmatkin pussihousut on alkanut lampiamaan ajatukselle, ettei tartte lisata oljya joka tankkauksella, ajaa sokkona pimeassa ja vaihtaa karkia & polttimoita koko ajan.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

No nysse on myynnissä, eikä tää ole mikään tampesterilainen dösä:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... egory=6236
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Fastback kirjoitti:No nysse on myynnissä, eikä tää ole mikään tampesterilainen dösä:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... egory=6236
Luin myynti-ilmoituksen uudelleen ja jotenkin pisti silmään...

-------
But why do that when you can already go 0 - 60 mph in 3.5 seconds? Take the 1/4 Mile in 10.86 seconds, pull greater than 1G on the skid pad, and if you had enough road take it to an estimated top end of 218 MPH? Compare that to the top end of a stock Cobra of 162 MPH.
------
640 kampiakseli hevosvoimalla ei ajeta 350 km/h. Se vaatii jo oikeasti voimaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Fastback kirjoitti:
Fastback kirjoitti:No nysse on myynnissä, eikä tää ole mikään tampesterilainen dösä:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... egory=6236
Luin myynti-ilmoituksen uudelleen ja jotenkin pisti silmään...

-------
But why do that when you can already go 0 - 60 mph in 3.5 seconds? Take the 1/4 Mile in 10.86 seconds, pull greater than 1G on the skid pad, and if you had enough road take it to an estimated top end of 218 MPH? Compare that to the top end of a stock Cobra of 162 MPH.
------
640 kampiakseli hevosvoimalla ei ajeta 350 km/h. Se vaatii jo oikeasti voimaa.
Juu, eikä ylivertaisen onneton aerodynamiikka ainakaan auta tuossa...
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Olikohan auton myyjällä pelko että voimalinja laukee...? Meinaan vaan kun lätäkön päältä lähtevät kumia polttamaan :wink: Luulis noilla väännöillä ja hevosilla muutenkin palavan.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Hyvän värinen oli 8)
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Drummer kirjoitti:Olikohan auton myyjällä pelko että voimalinja laukee...? Meinaan vaan kun lätäkön päältä lähtevät kumia polttamaan :wink: Luulis noilla väännöillä ja hevosilla muutenkin palavan.
Jeps, +390.000 USD jota auton tekeminen on tullut maksamaan on varmaan yksi syy miksi burniksessa on varovainen. 392.000 USD!!!! Jeesus. Tolla rahalla rakentaa omakotitalon 5 auton tallilla ja vielä tommoisen ropposen ja vielä std. Fastbackinkin sivussa. Mihin palaa 392.000 USD tommosta tehdessä???

Toinen harmillinen homma on ettei noita auton upeita takovanteita valmisteta enää.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Fastback kirjoitti:
Drummer kirjoitti:Olikohan auton myyjällä pelko että voimalinja laukee...? Meinaan vaan kun lätäkön päältä lähtevät kumia polttamaan :wink: Luulis noilla väännöillä ja hevosilla muutenkin palavan.
Jeps, +390.000 USD jota auton tekeminen on tullut maksamaan on varmaan yksi syy miksi burniksessa on varovainen. 392.000 USD!!!! Jeesus. Tolla rahalla rakentaa omakotitalon 5 auton tallilla ja vielä tommoisen ropposen ja vielä std. Fastbackinkin sivussa. Mihin palaa 392.000 USD tommosta tehdessä???

Toinen harmillinen homma on ettei noita auton upeita takovanteita valmisteta enää.
:idea: :idea: Kulut ja kaikki :lol: :lol: :lol:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin