Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Wow! Siis juku***ta kerrankin oikeasti hieno spesiaalimaalaus. ja vielä 4-valo foxi notchback...mitäs Aku tykkäät?
Mutta, miettikääpä että lohkokin voi olla jotain muuta kun perussinistä. Mulla ainakin on seuraava lohko tulossa sellainen maalauksensa puolesta että ei heti tule toista vastaan.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
GT-350 kirjoitti:Mutta, miettikääpä että lohkokin voi olla jotain muuta kun perussinistä. Mulla ainakin on seuraava lohko tulossa sellainen maalauksensa puolesta että ei heti tule toista vastaan.
Joo älkää muuta sanoko - se on isolohko Ei ole mitään perussinistä. Se on FORDIN SININEN, se on jotain mitä suonissamme pulppuaa ja mikä saa sydämemme sykkimään. Mun uudelle lohkolle ei ole vielä väriä keksitty, mutta musta tai sininen on se vaihtoehto.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Eihän tuo ole kuin parista jutusta kiinni: eka on hyvän maalarin löytyminen ja toka on vaikeampi juttu, nimittäin raha.
Aiheitahan on nuppi tuevoksissaan valmiiksi.
Mustang GT -88 "Mustikki" Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt" Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"