Missä hinnoissa Fastbackit liikkuvat?
Valvoja: Ville K
Missä hinnoissa Fastbackit liikkuvat?
Tere,
pakko kysyä, ettei viedä kaupoissa 100-0. Missä hinnoissa noin yleisesti 67-69 fastbackit/Machit/GT:t liikkuvat? Tiedän, on vaikea sanoa yhtä kaikki yleispätevää hintaa mutta edes haitari olisi mukava tietää...
Seuraavista pirsseistä kun saisi hinta-arviota:
- '69 FB 302, pyynti noin 18000€
- '69 Mach I, 351w. Pyynti n. 16500€
- '67 390GT FB, 27000€
- '68 390GT FB, 20000€
Miltä haiskahtaa? Mennäänkö oikeissa uomissa? Mainittakoon vielä, että kaikki autot on erittäin hyväkuntoisia ja laitettuja pelejä. Jos näin perstuntumalta funtsii niin tuo Mach I on suht edullinen?
pakko kysyä, ettei viedä kaupoissa 100-0. Missä hinnoissa noin yleisesti 67-69 fastbackit/Machit/GT:t liikkuvat? Tiedän, on vaikea sanoa yhtä kaikki yleispätevää hintaa mutta edes haitari olisi mukava tietää...
Seuraavista pirsseistä kun saisi hinta-arviota:
- '69 FB 302, pyynti noin 18000€
- '69 Mach I, 351w. Pyynti n. 16500€
- '67 390GT FB, 27000€
- '68 390GT FB, 20000€
Miltä haiskahtaa? Mennäänkö oikeissa uomissa? Mainittakoon vielä, että kaikki autot on erittäin hyväkuntoisia ja laitettuja pelejä. Jos näin perstuntumalta funtsii niin tuo Mach I on suht edullinen?
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Missä hinnoissa Fastbackit liikkuvat?
'67 390GT FB, 27000€
'68 390GT FB, 20000€
Mistä nämä autot on bongattu, Suomesta?!? Jos sattumoisin Suomesta ja et satu niitä ostamaan niin pistä yv:llä tietoa tulemaan.
--------------
ps. tämä Fastback voi olla kohtuu edullinen jos ostaja on vapaa n. 20-25v hyvin varakas uhkea blondi

'68 390GT FB, 20000€
Mistä nämä autot on bongattu, Suomesta?!? Jos sattumoisin Suomesta ja et satu niitä ostamaan niin pistä yv:llä tietoa tulemaan.
--------------
ps. tämä Fastback voi olla kohtuu edullinen jos ostaja on vapaa n. 20-25v hyvin varakas uhkea blondi
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
Joo, niinku sanottu, hinta on tämän ikäisissä aina autokohtainen. Kuntoa ja varustetasoa on monen laista, lisäksi toinen arvostaa alkuperäisyyttä ja toinen taas esim.omaan makuun tehtyjä modernisointeja. Kyllähän hintaa Suomessa noille Fastbackeille nostaa erityisesti se tosiasia, että niitä on aivan liian vähän. Nuo nimim.achiimin hintaesimerkit ovatten Ruotsista. Siellä tarjontaa on siis jo huomattavasti enemmän kuin meillä ja hintaerot perus- ja spesiaalimallien välillä on Suomea paljon suuremmat: perusmallit suhteessa edullisempia ja spesiaalimallit yleensä kalliimpia. Tämä Suomen ihana autoverotus vaan tekee hakemisen vähemmän kannattavaksi. Silmiini osuu tullin tilastoista 1 -69 perussportsroofi 302:lla, sen verotusarvoksi oli määritelty n. 20 kEur. Ja mitä harvinaisempi malli alun perin, tulli kyllä rokottaa varmasti "asianmukaisesti".Jonkinlaista haitaria kuvannee ainakin allekirjoittaneen parin kolmen viime huomiot 67- 69 fb hinnoista se, että alle 10 kEur ei saa minkäänlaista, kalleimman vastaantulleen oltua lähes 30 kEur , pikkulohko mutta erittäin hieno. Kummallista kyllä, mutta Suomessa tuntuu liikkuvan esim. -70 sportsroofeja hieman enemmän ja hintahaitari on kyllä selvästi esim. -69:ien alle, lieneekö muilla saman suuntaisia havaintoja? Joka tapauksessa autoa hankkivan tilanne on tällä hetkellä se, että autoja ei juurikaan tule uusia maahan ja täällä jo olevien hinnat sen kuin nousee...
KooKoo, kiitos mielipiteestä. Jep, autot ovat tosiaan Ruotsista, jossa tarjontaa on tosiaan paljon enemmän. Minua itseäni kismittää se, että Ruotsissa ostettaessa perus-302 FB/SR olisi kalliimpi kuin Mach I, mutta Suomeen tuotaessa Mach I:n verot nousisivat aivan liian kalliiksi, jolloin Mach I olisi verojen jälkeen huomattavasti kallimpi kuin perusmalli.
Osta tässä nyt sitten auto, kun Suomesta ei saa ja Ruotsista ei ilkeä tuoda kun ei halua sponsoroida valtiota ihan noin rajulla avustuksella. Ei ole helppoa olla Mustang-kuumeessa.
Osta tässä nyt sitten auto, kun Suomesta ei saa ja Ruotsista ei ilkeä tuoda kun ei halua sponsoroida valtiota ihan noin rajulla avustuksella. Ei ole helppoa olla Mustang-kuumeessa.
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
noniin, taas tuli eksyttyä kysyjän polulta, mutta noista esitetyistä autoista ja niiden hinnoista: tuo -69 mach ei tosiaankaan tunnu pahan hintaiselta, mutta jos kyse tosiaan on noista Ruotsin musseista, väittäisin, että tuo -68 Gt on suhteessa vielä halvempi (ainakin jos on uskominen ilmoituksen tietoja) isolohkona ja suhteellisen perusteellisesti läpikäytynä. Mutta nämä arviothan perustuu vain niihin tietoihin, mitkä ilmoituksista on saatavissa......
Ja luiskaperäJarille: muistakin, että jos menet mussestasi luopumaan, sen blondin täytyy kyllä olla varsinainen shelby-versio
Ja luiskaperäJarille: muistakin, että jos menet mussestasi luopumaan, sen blondin täytyy kyllä olla varsinainen shelby-versio
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Hintoja on kyllä tullut seurattua viimeisen 10 vuoden aikana
aika paljon. Klassikkojen 65-73 hinnat ovat nousseet tuntuvasti.
Niissäkin välillä tuntuu että markka=euro.
Ei tartte selailla kuin 90 luvun puolivälin V8ja, niin saa hyvän käsityksen
hintakehityksestä. Silloin jopa hintaluokassa 55-70 mummonmarkkaa
oli tarjolla kunnon tavaraa. Nyt alkaa jo olla "projektiluonteiset" hintapyynnöt luokkaa 13000 euroa.
Mutta Suomessa lähivuosina myydyt hyväkuntoiset klassikot mahtunevat
hintaluokkaan 10000-23000 euroa. Moottori, vm ja sellaisesta riippuen.
Tosiaan tuo valtion verotuslinja mättää pahasti. Ruotsin pojat käyvät
nykyisin paljon hakemassa Suomesta ja Suomalaisia ilmoituksia
näkyy Ruotsin lehdissä... Vois muuten tuon "tilapäisen" käyttöveronkin ajankohdan päivittää, vai kenen mielestä vm 1994 muka uusi auto?
Saisivat siirtää esim. v. 2000 alkamaan. Pitäisikö kerätä nimilistaa?
aika paljon. Klassikkojen 65-73 hinnat ovat nousseet tuntuvasti.
Niissäkin välillä tuntuu että markka=euro.
Ei tartte selailla kuin 90 luvun puolivälin V8ja, niin saa hyvän käsityksen
hintakehityksestä. Silloin jopa hintaluokassa 55-70 mummonmarkkaa
oli tarjolla kunnon tavaraa. Nyt alkaa jo olla "projektiluonteiset" hintapyynnöt luokkaa 13000 euroa.
Mutta Suomessa lähivuosina myydyt hyväkuntoiset klassikot mahtunevat
hintaluokkaan 10000-23000 euroa. Moottori, vm ja sellaisesta riippuen.
Tosiaan tuo valtion verotuslinja mättää pahasti. Ruotsin pojat käyvät
nykyisin paljon hakemassa Suomesta ja Suomalaisia ilmoituksia
näkyy Ruotsin lehdissä... Vois muuten tuon "tilapäisen" käyttöveronkin ajankohdan päivittää, vai kenen mielestä vm 1994 muka uusi auto?
Saisivat siirtää esim. v. 2000 alkamaan. Pitäisikö kerätä nimilistaa?