puristus suhde?
puristus suhde?
elikkä minulla on 302 missä on poraus 4 tuumaa ja isku 3 tuumaa männät tulee dekki tasoon ja kannet on noin 54cc ja kannen tiivisteet on 0.04 paksuiset ja puristukseksi tulee laskettuna jotain 11 olenko minä laskenut aivan päin persettä :S Männissä on pieni kuoppa.Minulla on toiset kannet missä on palotila 63cc saisikohan sillä puristukset 8.5 paksulla kannen tiivisteellä tavoite olisi saada alhaiset puristukset koska tulee ahdin
Re: puristus suhde?
Olet.foord kirjoitti:elikkä minulla on 302 missä on poraus 4 tuumaa ja isku 3 tuumaa männät tulee dekki tasoon ja kannet on noin 54cc ja kannen tiivisteet on 0.04 paksuiset ja puristukseksi tulee laskettuna jotain 11. Olenko minä laskenut aivan päin persettä?
Enemmän tuo viittaa noin 10:1 puristuksiin. Jos männät tasalakiset 5 cc venttiilitaskuilla, jos ”kuoppa” + venttiilitaskut on10 cc niin puristukset noin 9.50:1.
Jos mäntien "kuopan" ja venttiilitaskujen tilavuus 10 cc niin saat 63 palotilalla noin 8.50:1 puristukset. Jos männät tasalakiset ja venttiilitaskut 5 cc niin 8.50:1 puristuksiin pääset 0.065” kansipahvilla.foord kirjoitti:Männissä on pieni kuoppa. Minulla on toiset kannet missä on palotila 63cc saisikohan sillä puristukset 8.5 paksulla kannen tiivisteellä tavoite olisi saada alhaiset puristukset koska tulee ahdin
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
http://www.tuumacid.com -> Tietopankki -> Puristussuhdelaskuri
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ei hullumpi laskuri ollenkaan ja vielä suomenkielinen. Tässäpä suora linkki:
http://www.tuumacid.com/html/tietopankki_compress.php
Olen käyttänyt itse Diamond Racingin laskuria, se on aikaslailla vastaavanlainen, mutta on vastaukseltaan vielä informatiivisempi:
http://www.diamondracing.net/cocalc.htm
http://www.tuumacid.com/html/tietopankki_compress.php
Olen käyttänyt itse Diamond Racingin laskuria, se on aikaslailla vastaavanlainen, mutta on vastaukseltaan vielä informatiivisempi:
http://www.diamondracing.net/cocalc.htm
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Viimeksi mitattu E7 kansi oli noin 60 cc, venttiileinä imu 1.80" ja pako 1.55", ja kaksi kertaa sipaistu tasoa.Lauri kirjoitti:Mikä mahtaa olla vakiokannen palotilan tilavuus 5.0 HO:ssa, ja jos vuosiluku vaikuttaa niin -89 lähinnä kiinnostaisi.
Eiköhän noiden tilavuudet liiku tavallisesti tuossa 61 - 64 cc:n alueella.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Kannattaa sitten tarkistaa, miten höylätty, kulmassa vai suoraan? Onko sinulla imusarja samasta kokoonpanosta? Kanavien kohdistus kannattaa kuitenkin katsoa.foord kirjoitti:omissa e7 kannissa tilavuus on noin 54cc ilmeisesti on aika paljon "höylätty"vuosimalli on 93 ja alkuperäinen tilavuus on 63cc