Mistä lukko fordin 10-pulttiseen perään?
Mistä lukko fordin 10-pulttiseen perään?
Mistäs kannattais kysellä lukko-osia fordin 10-pulttiseen -85 (onko se nyt siis 8,8") perään ja mitä niistä kannattaa maksaa? Tiivistesarjanhan se vaatii lisäksi onko muuta mitä kannattaa vaihtaa samalla?
Ei varmaan olisi pahitteeksi laakererit vaihtaa. Koko sarja ei ole pahan hintainen ja kerta perä on levällään, niin samallahan sinne vaihtuisi tiheämpi välityskin. 
Mulla muuten lojuu 8.8" akselin vakio levylukko pajan nurkassa...

Mulla muuten lojuu 8.8" akselin vakio levylukko pajan nurkassa...
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: Mistä lukko fordin 10-pulttiseen perään?
Tuolta toinen kuva kertoo erostapressa kirjoitti:Mistäs kannattais kysellä lukko-osia fordin 10-pulttiseen -85 (onko se nyt siis 8,8") perään
http://www.miracerros.com/mustang/axle.htm
V8-Mustangiin 8.8" (täällä ei pultteja lasketa!) tuli vuonna 86, kutosMusseja sai 7.5" perällä vielä 90-luvulla.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS