Bensatankin ruostevaurio (pieni)

On sulla muodot Mustangin...
Kesämies!
Addikti
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Viesti:

Bensatankin ruostevaurio (pieni)

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Miten ja millä kannattaisi paikata kun ruostevaurio on tankin päällypinnassa (katossa) ja kooltaan vain pari milliä? Ei viitsisi alkaa hitsailemaan niin pientä ja siinäkin kuitenkin omat "riskinsä". Tankki on hiottu kirkkaalle pellille. Oisko jokin keino jolla säästyisi hitsaukselta? :roll:
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Kyllä on konsti , koritinalla minä korjaan nykyisin kaikki tankit. Onnistuu myös pienet syöpymät isolla tinakolvilla ja jutostinalla, kunnolla kuumaksi ensin ja sitten vain tinaa syöpymään ja homma kondiksessa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Kesämies!
Addikti
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Pelkoa tuskin on siis bensan leimahtamisesta? Nimittäin bensaa on tankissa vielä..
66poni
Addikti

Viesti Kirjoittaja 66poni »

Tina on varmaan hyvä, mutta myös kemiallinen metalli toimii ja on helppo ja nopea. Ole korjannut monia tankkeja myös alapuolelta ja aina ovat vuodot ja hajut loppuneet. 8)
KTM
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

ROKI kirjoitti:Kyllä on konsti , koritinalla minä korjaan nykyisin kaikki tankit. Onnistuu myös pienet syöpymät isolla tinakolvilla ja jutostinalla, kunnolla kuumaksi ensin ja sitten vain tinaa syöpymään ja homma kondiksessa.
Rokin vaihtoehto on se paras. Tinalla minäkin olen asian tarvittaessa hoitanut.
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Ainakin bondo on huono. Omassa aiempi omistaja on vetanyt jotain em ainetta ja haisee lapi.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin