GT 87-93 tehot

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

razorass
Aktiivi

GT 87-93 tehot

Viesti Kirjoittaja razorass »

Katsastusta varten täytyisi jonkinlainen brosyyri olla alkuperäisistä tehoista, otteessa ei näet lue eikä myöskään manuaalissa.

Löytyykö keneltäkään Fordin esitettä tai mitään vastaavaa dokumenttia jossa olisi mainittu GT:n orkkis 225hp teho.

Ja kyllä olen Kysynyt Foordilta, mutta kun eivät ole ikinä tuoneet itse tuon ikäisiä foksia maahan niin ei ole hyllyssä mitään dokumenttejakaan. Turun Automaassa on onneksi asiantunteva kaveri joka asiaa selvittää, mutta ajattelin täältäkin kysäistä.

Voin vaikka maksaakin jotain jos joltain apua löytyy.
Ford Granada V8
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Chiltonin 1989 - 1993 repairmanuali löytyy jossa on taulukko tehoista...
The official ford mustang 5.0 tehcnical reference and performance handbook vuosille 1979-1993 löytyy jossa on tauluko tehoista...
Joku ilmeisesti orkkis speksituloste(vai mikä tilauslappu tjms) löytyy 1991 GT'hen noin yhtäkkiä meikäläiseltä..

Itse user manualia en juur nyt löytänyt (hanskalokerosta en kattonu) että oliskos siellä jotain tietoa...
1991 shop manualista en ainakaan pikasella selauksella löytänyt tehoista mittään...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
kariboy
Mega-addikti
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Mulla on ´91 Mustangin lontoonkielinen alkuperäinen esite, siinä ainakin höpistään kauheista 225 hp:n tehoista :D
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
razorass
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja razorass »

user manual löytyy multakin, mutta tehoja ei mainita.
Ford Granada V8
simo 89 gt
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja simo 89 gt »

minulla -89 gt malli ja myös hankin tuolta huutonetistä alkuperäisen myyntiesitteen missä nuo tehotkin on mainittu 225hv,siellä näkyi olevan noita esitteitä runsaasti liikkeellä,omani maksoi 7€.
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

http://www.mustanggt.org/89gt.htm

tuolta löytyy info by year...

Minulta löytyy myös 87 Mustangiin ja 91 Mustangiin alkuperäiset esitteet jos on jollakin tarvetta..
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Foxy Lady
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

simo 89 gt kirjoitti:minulla -89 gt malli ja myös hankin tuolta huutonetistä alkuperäisen myyntiesitteen missä nuo tehotkin on mainittu 225hv,siellä näkyi olevan noita esitteitä runsaasti liikkeellä,omani maksoi 7€.
Samasta paikasta itse hankin -88 malliseen sopivan esitteen. Sielläkin on tuo "maaginen" 225 pollea mainittuna
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Vastaa Viestiin