Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Eli kuuluuko bensatankin ja korin väliin tiiviste -65HT:ssa? Tankin poistin juuri ja siellä ei erikseen tiivistettä ollut.
Tiivistetty oli kuitenkin jollain venyvällä mömmöllä joka oli ilmeisesti tehnyt tehtävänsä suht. oikein.
Homer65 kirjoitti:Mulla on mielestäni ainoastaan maali!!
Mullakin on nykysin pelkka maali, mutta vaikka sen tankin ruuvaa sinne tiukkaan, niin saattaa nitista. Varsinkin, jos ajaa jonkun esteen (hidasteen) yli vahan vinoon. Siis silleen kulmittain. Korikittikumimosso varmasti auttaisi vaivaan.
Minä laitoin tankin ja korin väliin korisauma nauhaa, sellasta harmaata pehmyttä tavaraa jota laitetaan etulokasuojien kantin alle. Eikä ole ruostunut on ollut jo 7 vuotta paikallaan.
ROKI kirjoitti:Minä laitoin tankin ja korin väliin korisauma nauhaa, sellasta harmaata pehmyttä tavaraa jota laitetaan etulokasuojien kantin alle. Eikä ole ruostunut on ollut jo 7 vuotta paikallaan.
Rohkea veikkaus olisi, etta samaa tavaraa, mutta eri muodossa?
ROKI kirjoitti:Minä laitoin tankin ja korin väliin korisauma nauhaa, sellasta harmaata pehmyttä tavaraa jota laitetaan etulokasuojien kantin alle. Eikä ole ruostunut on ollut jo 7 vuotta paikallaan.
Rohkea veikkaus olisi, etta samaa tavaraa, mutta eri muodossa?