69 HT Ruotsista

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
achiim
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Syys 2004, 17:22
Paikkakunta: Pori

69 HT Ruotsista

Viesti Kirjoittaja achiim »

Kymmenen vuotta meni Mustang-kuumeessa mutta nyt alkaa olla homma selvä. Löysin hakemani, '69 HT 351w -koneella. Mukana on paljon kivaa, kuten:
- uusi nokka/venttiilit
- jarrut uusittu (+pääjarrusylinteri)
- sytytys uusittu
- ohjaus uusittu
- Milodonin alumiininen vesipumppu
- Edelbrockin Streetmaster imusarja
- Holley 650cfm

Myös sisustusta on entisöity ja annettu autolle uusi maali päälle. Kaikki autosta vaihdetut osat on tallella.

Hinta on sopiva, mutta kertokaapa nyt asiantuntijat vielä, että mitä autosta pitää tarkastaa ja selvittää ennen kuin lyödään rahat tiskiin?
Avatar
achiim
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Syys 2004, 17:22
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja achiim »

Pah, pelle svensson otti ja myi kärryn jo. :(
mustang cs
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22

vero

Viesti Kirjoittaja mustang cs »

olisit varmaan joutunut maksamaan melkoisen veron siitä.siellä päin voi olla viellä myytävänä 69 avo(5000kruunua projekti kylläkin )olisin itse ostanut sen mutta tökkäsi siihen että siinä oli huilu6:nen.
Avatar
achiim
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Syys 2004, 17:22
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja achiim »

En välttämättä, ainakin tuolta tullin sivuilta löysin hintoja; '69 Fastback 63A (eli Boss) oli joku tuonut maahan ja siitä oli lätkäisty veroa 4237 euroa. Jos perusmallin (ei mach/gt) tuo, ei vero vain voi olla noin paljoa.

Tosin, kun nyt puhutaan, niin onhan tuo 4200 euroakin halvatun iso kasa rahaa.
Avatar
KooKoo
Aktiivi
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Cougar 501 -68
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja KooKoo »

tere taas! niin tuo 63 A -koodillinenhan on tietääkseni ihan perus FB johon jo tuossa toisessa aiheessa viittasinkin. Veron määrähän on siis kova, tosin tuon tuodun kunnosta minullakaan ei ole ihan varmaa tietoa. Tuohon kun lisää varustetasoa, isolohkoa tai näyttelykuntoa niin voihan p....... Olisi mielenkiintoista tietää, minkä verran tuollaisesta isokoppaisesta 71-73 tulisi veroa. Ovat vielä nimittäin niin Ruotsissa kuin etenkin Saksanmaalla vielä aika ajoin suht halpoja. Tällä menolla ei suomessa tarvi kovin kauaa odottaa, kun niidenkin hinnat pompsahtaa niinkuin entisessä bensamainoksessa..... :?
Avatar
achiim
Aktiivi
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Syys 2004, 17:22
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja achiim »

Aa, olet oikeassa. Muun muassa tällä sivulla luetellaan kaikki eri versiot. No, kallis yhtä kaikki, en edes uskalla ajatella, paljonko veroa kannetaan, jos mallina onkin GT, Mach I saatikka sitten Shelby!

Kun tuo kärry, jota himoitsen, on vielä nätti kuin sika pienenä ja laitettu semmoiseen kuntoon, että missään ei ole mitään huomautettavaa, on ihan turha kuvitella, että sen saisi halvalla tullattua. Ehkä, jos ruuvaa mittariin 100000 km lisää, tyhjentää jonkun rosksen auton sisään ja sotkee konehuoneen ja ulkopinnat saveen, ja vielä nappaisi pari tulppaa irti, voisi saada jotain säälialennuksia, kun tuo noin huonokuntoisen auton Suomeen :)
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

achiim kirjoitti:Ehkä, jos ruuvaa mittariin 100000 km lisää, tyhjentää jonkun rosksen auton sisään ja sotkee konehuoneen ja ulkopinnat saveen, ja vielä nappaisi pari tulppaa irti, voisi saada jotain säälialennuksia, kun tuo noin huonokuntoisen auton Suomeen :)
Mittarinruuvaus ehkä on turhaa 40v vanhassa autossa, mutta muuten kuulostaa hyvältä :P Ennen starttia lorauttaa vielä öljyä kaasarista sisään, jotta oikein pölläyttää kun starttaa, niin voi valittaa heti koneremontin tarvettakin...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin