Rajuhko 2003 Mercury Marauder!!!!
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Rajuhko 2003 Mercury Marauder!!!!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Totta, turbot kuulostaa ihan hammaslääkäri vierailulta.GT-350 kirjoitti:Tuota kun katsoo ja kuuntelee niin muistaa taas miksi remmi eikä turbo...
Voimaa tulee vain rajoitetusti ja viiveellä.
Johtuuko se tuosta matkalaukusta vai alhaisesta kuutiotilavuudesta...
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Aika kovaa saa pyorittaa 6-71 tyylista diisselinpumppua 4.0l Fortin paalla, etta 1000hp menee rikki... Mutta onhan toi Marauder miehekkaan nakoinen
ja kylla aani ja ulkonako tietty turbot ja centrifugaalit voitaa..

- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ahtimen liika kieputtaminen nostaa turhaan ilman lämpötilaa ja kyllähän te tiedätte mihin se johtaa. Isompia pumppujahan löytyy kyllä 8/71, 10/71 jne - ei tarvitse kieputtaa niin kovaa.HighPsi5O kirjoitti:Aika kovaa saa pyorittaa 6-71 tyylista diisselinpumppua 4.0l Fortin paalla, etta 1000hp menee rikki... Mutta onhan toi Marauder miehekkaan nakoinenja kylla aani ja ulkonako tietty turbot ja centrifugaalit voitaa..
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Fastback kirjoitti:Ahtimen liika kieputtaminen nostaa turhaan ilman lämpötilaa ja kyllähän te tiedätte mihin se johtaa. Isompia pumppujahan löytyy kyllä 8/71, 10/71 jne - ei tarvitse kieputtaa niin kovaa.HighPsi5O kirjoitti:Aika kovaa saa pyorittaa 6-71 tyylista diisselinpumppua 4.0l Fortin paalla, etta 1000hp menee rikki... Mutta onhan toi Marauder miehekkaan nakoinenja kylla aani ja ulkonako tietty turbot ja centrifugaalit voitaa..

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Kompromisseja, vatkatakko ilma kuumaksi vai kieputtaa iso ahdinta pienemmillä nopeuksilla. Kohtuu miehekkäät takagummit tuossa MarauderissaGalaxie61 kirjoitti:juu ja alkaa viemään voimaa 2x enemmän

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3