Peltiä

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Peltiä

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Miten iso projekti on vaihtaa 69 malliin konehuoneen sivupellit, pitääkö konehuone tyhjentää kokonaan?
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Ei tarvitse purkaa kuin johdot ja muut pikku hilut sivuun, tietenkin lokasuojat joutuu irrottamaan jos tekee kunnolla , saa ne vaihdettuun siivet paikallaankin jos on tarvis. Ei vaan saa maalattua jos on siivet paikoillaan, mulla on samanlainen projekti 65 avon kanssa justiin menosa, jos tarviit apuja neuvon suhteen ota yhteyttä YV:een muodossa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
carlos
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Loka 2005, 23:58
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja carlos »

Terve!

Vaihdoin just pari päivää sitten omaan 69 hantti puolen pellin.
Aika helppo homma, johdot syrjään ja pala pois ja uus tilalle.
Lokari oli muuten irti, helpottaa helvetisti :lol:. Varmuudeks vielä koittaa sovittaa lokari paikalla, ennen kuin heppailee lopullisesti kiinni, varmistuu reikien paikat. Vaikka kyllä se siihen kerralla meni. mutta varmuus ennen kaikkea.
Maalaus voi tuottaa pientä pään vaivaa, kun kone paikalla, enkä sitä varten viitti konetta heivata pois tieltä. Mut kai sitä jotain keksitään.

Mistä muuten hommasit palat ja mitä maksoi?

Seuraavaks tarttis vaihtaa vasen takalokasuoja, jenkkilän päässä kun on hakannu sen täyteen reikiä, että pysyis pakkeli kiinni. (sen ne näyttää osaavan, ei ollut ensimmäinen tapaus. Jos suoraan sanon niin kusipäitä, kun tuollaista touhoo). Sori pieni tunteen purkaus tähän väliin.
Pelti muuten täysin ruosteeton, saanut joskus pienen niitin takakulmaan. Mutta eiköhän sekin siitä. Hitaasti hyvä tulee.
1969-Ford-Mustang-Mach-1-351
1965-Ford-Mustang-HT-302
1966-Ford-Anglia-1000
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Uudet kokonaiset pellit maksaa Usa:ssa $ 550 kpl, tässä mun (mahdollisesti) tulevassa projetissa on massattu sisäpellit ja vedetty hieno kiiltävä maali epätasaiselle pinnalle, ei todellakaan kehtaisi näyttää kenellekkään.
carlos
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Loka 2005, 23:58
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja carlos »

Joo en ite kyl vaihtanu kun etutolpasta eteenpäin, kun akun paikka oli tehty kananverkosta ja pakkelista. Se pala ei maksanu kun 60€ ja akkuteline 30€(Niemensivulta).

Eikös kannattais eka putsata massapaska pois ja kattoo sit vast mitä kannattaa vaihtaa. Omassa ainakin löytyi paskan alta, puhdas ja ruosteeton pelti. Pohjakin yllättävän hyvä vaikka 3mm paska päällä, ei ollu vesi päässy väliin. Johtuu varmaan siitä et massa vielä suht notkeeta eikä pahasti korppuuntunut. ihmettele kyl totakin, mitä ainetta on joskus ruiskittu pohjaan,että noin säilyy.
1969-Ford-Mustang-Mach-1-351
1965-Ford-Mustang-HT-302
1966-Ford-Anglia-1000
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Ja ennen kuin leikkaat ja hävität sisälokarit, varmista konttorin kanssa VIN-koodin tarve ja paikka.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Vastaa Viestiin