Nyt hiukan ot mutta kumpi on periaatteessa "parempi" jos ei ole ollenkaan sytkäboksia? Cranessa taitaa olla säädettävä kiekka rajoittaja, onko muita parempia ominaisuuksia?Mexico65 kirjoitti: Uskoisin, että MSD 6AL:n saa toimimaan myös tuon jakajan kanssa.
Pertronix-jakaja
Paha sanoa kumpi parempi.Aku_81 kirjoitti:Nyt hiukan ot mutta kumpi on periaatteessa "parempi" jos ei ole ollenkaan sytkäboksia? Cranessa taitaa olla säädettävä kiekka rajoittaja, onko muita parempia ominaisuuksia?Mexico65 kirjoitti: Uskoisin, että MSD 6AL:n saa toimimaan myös tuon jakajan kanssa.
Lähes kaikilla Sytkäboxien valmistajilla on säädettävillä kierrosrajoittajilla varustettuja boxeja, Accel, MSD, Crane, Mallory, Jacobs, PerTronix...
Samoin kaikilta edellä mainituilta löytyy digiboxi.
Mielestäni yhteen sopivuus ja asennuksen helppous tulee ottaa huomioon sytkä systeemiä rakennettaessa. Jos kaikki laiteet ovat saman valmistajan niin on oletettavaa että ne on yhteen sopivia ja tarkoitettu toimimaan yhdessä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
No nyt on saatu motti hyrräämään Cranen romppeilla; Billet-jakaja( CRN-1000-1601), sytkäpoksi HI-6 ja puola LX-92. Asennus oli oikein helppo mukanatulleilla kohtuullisen seikkaperäisillä ohjeilla. Ja toimii loistavasti kunhan oppii hiukan säätämään jakajaa...
!
Voin kyllä suositella pakettia asennuksen helppouden takia, hinta on sitte aivan eri asia!

Voin kyllä suositella pakettia asennuksen helppouden takia, hinta on sitte aivan eri asia!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT