

Nuo kumi limput on ottamassa juurikin värinöitä ja voima piikkejä pois voimansiirrosta. Kaveri vaihtoi kilpuriin: r.F Corolla GT.n alkuperäisen limppukardaanin ristikko malliin, kolme suorakytkentä laatikkoa ja yhtä perää myöhemmin vaihtoi alkuperäisen takaisin eikä enää ongelmia voimansiirrossa.200cid kirjoitti:mersussahan kulkee voima perässä niitten kumirättien kautta? vähentäis varmaan värinöitäkin kivasti tuo perä sitten![]()
edit: ainiin... mersussahan pyörät on pulteilla ja mussessa muttereilla... onko väliä kummin pyörän kiinnittää?
onko sen limpun edessä kuitenkin ihan tavan ristikko millasen sais teetettyä sopimaan fordin jordaaniin?JXA-26 kirjoitti:Nuo kumi limput on ottamassa juurikin värinöitä ja voima piikkejä pois voimansiirrosta. Kaveri vaihtoi kilpuriin: r.F Corolla GT.n alkuperäisen limppukardaanin ristikko malliin, kolme suorakytkentä laatikkoa ja yhtä perää myöhemmin vaihtoi alkuperäisen takaisin eikä enää ongelmia voimansiirrossa.200cid kirjoitti:mersussahan kulkee voima perässä niitten kumirättien kautta? vähentäis varmaan värinöitäkin kivasti tuo perä sitten![]()
edit: ainiin... mersussahan pyörät on pulteilla ja mussessa muttereilla... onko väliä kummin pyörän kiinnittää?
Yleisesti kyllä pinnapultti on kestävämpi ja helpompi käyttää kuin pultti.
Ei ole, vaan laatikon akselissa on mudu kiinityksellä 3 sakarainen laippa johon limppu tulee pulteilla kiini .200cid kirjoitti:onko sen limpun edessä kuitenkin ihan tavan ristikko millasen sais teetettyä sopimaan fordin jordaaniin?JXA-26 kirjoitti:Nuo kumi limput on ottamassa juurikin värinöitä ja voima piikkejä pois voimansiirrosta. Kaveri vaihtoi kilpuriin: r.F Corolla GT.n alkuperäisen limppukardaanin ristikko malliin, kolme suorakytkentä laatikkoa ja yhtä perää myöhemmin vaihtoi alkuperäisen takaisin eikä enää ongelmia voimansiirrossa.200cid kirjoitti:mersussahan kulkee voima perässä niitten kumirättien kautta? vähentäis varmaan värinöitäkin kivasti tuo perä sitten![]()
edit: ainiin... mersussahan pyörät on pulteilla ja mussessa muttereilla... onko väliä kummin pyörän kiinnittää?
Yleisesti kyllä pinnapultti on kestävämpi ja helpompi käyttää kuin pultti.
hiacen peräkin kun on jäykkä niin samanlainen akseli-ratkaisu se on kuin alunperin. Tässä kait hakevat linkkuperää alle, mites muuten katsuri sellaiseen suhtautuu? Onkohan akesta poikkeuslupaa vaativa asia?Homer65 kirjoitti:Muistasin kuulleeni, että joku olisi laittanut HiAcen perän Amoriikkalaiseen, ei ollu kylläkään voortti. Alun perin se on ainakin lehtien kanssa ollu.
Minun kaveri laitto haisun lukkoperän cevaansa, hyvin kesti 350 viilaatun myllyn potkun . Ja kävi suoraan cevan pakkoihin , kardanin kiinnitys vain uusiksi, olin kyydissäkin kun poltteli lakua oikeasti ei jarrulla seisten.Homer65 kirjoitti:Muistasin kuulleeni, että joku olisi laittanut HiAcen perän Amoriikkalaiseen, ei ollu kylläkään voortti. Alun perin se on ainakin lehtien kanssa ollu.