kasuttimen lämpöeriste

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
pikkustang
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 20:21
Paikkakunta: kangasniemi

kasuttimen lämpöeriste

Viesti Kirjoittaja pikkustang »

mistäpä sellanen?kyselin tuossa joku viikko sitten osto mielessä paikallisesta voimakaupasta eto nakaletta mutta ilmaisiks sain "eo oota",halvalla pääsin siis.voimanlähteenä maisemanvaihdosta vastaa 351w ja ilma kulkee mokomaan murikkaan edelin pervormerin ja carterin toimesta.töissä pystyis tekemään mutta tahtoo jäädä aika kortille niin jos jostain kuitenkin valmiin löytäis.ken osaa neuvoa?tai siis kuka?tuskin ken :oops:
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvii peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti!?!?
ford mustang 68 ht 393w+tko 600+ 9"plussa murikka
ex ford sierra cosworth 4wd -90
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Tarkoittanet tuollaisia
http://store.summitracing.com/egnsearch ... 4294814811

Tuollakin näkyy olevan vain squarebore (eli ensiö- ja toisio kurkut samankokoisia), ei spreadbore.

Vesivaneriakin on käytetty.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Avatar
pikkustang
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 20:21
Paikkakunta: kangasniemi

Viesti Kirjoittaja pikkustang »

juurikin tuollaisia.pannahinen kun olis ihan kotimaassa virma millä olis tarjota.jos ei muu auta nii pakko väsätä itse.käyntiin lähtö on siinä ja tässä kun kone on lämmin niin silläpä sitä tarviis...
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvii peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti!?!?
ford mustang 68 ht 393w+tko 600+ 9"plussa murikka
ex ford sierra cosworth 4wd -90
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

10-15mm vesivaneri toimii insulaattorina oikein hyvin
ellei sitten korkeeta samalla 1"-2" psaiseria halua..
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Tapsa kirjoitti:10-15mm vesivaneri toimii insulaattorina oikein hyvin
ellei sitten korkeeta samalla 1"-2" psaiseria halua..
Vesivanerista vaan kuten Tapsa sanoo. Paljonko sulla on ruttua ja kokonaisennakot motissa?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Vesivanerista tuloo hyvä, mulla on ollut sellanen paikallaan jo 7 vuotta, tiivisteet vain ylä ja alapuolelle . Minä tein joka kurkulle oman reijän, pelas kyllä niinkin , mutta virivelho jyri neuvoi muuttamaan yhdeksi isoksi aukoksi, hyvin pelittää eikä kaasari kuumene.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
pikkustang
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 20:21
Paikkakunta: kangasniemi

Viesti Kirjoittaja pikkustang »

tiivistepaperista on tehty tiiviste kaasarin alle,ei siis mikään tehdas valmis.ennakosta ei nyt just o tietoa mut ruttua on joku 9.5 tienoilla.pitänee siis tehdä vanerista vaan.
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvii peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti!?!?
ford mustang 68 ht 393w+tko 600+ 9"plussa murikka
ex ford sierra cosworth 4wd -90
Vastaa Viestiin