457 kirjoitti:Rengas vertailuksihan se menee, mutta kuitenkin päädytään kompromissiin. GoodYear F1 varmasti erittäin hyvä rengas mutta kun minulla ne suli alle, vähän samanlaisia kokemuksia muillakin mutkarataa kiertäneillä, samoin rengas tuntui hieman löysältä, eli ei hyvät minun käyttötarkoitukseen. Good Yearin Eagle F1-D3 ilmeisesti parempikuin edltäjänsä.
Rengas tulee valita haluttuun käyttötarkoitukseen eikä merkin ja mielikuvan perusteella. Mytta yleisesti euro renkaat sovetuvat paremmin meidän tiestöön ja ilmastoon.
Jep. Eagle F1:n kahta ekaa generaatiota on tosiaan haukuttu melkoisesti kuivalla kelillä allesulamisesta rata-ajoa harrastavien puolesta. D3 pitäisi kuitenkin olla jo parempi fillari kuivallekin kelille, ovat kokonaan eri laitoksessa ja eri porukan suunnittelemat. (ennen jenkkilässä, nykyään euroopassa). Mutta hieman löysiltä nuo D3:tkin tuntuu ainakin mun mielestä. Onneksi kuitenkin leveyttä on kohtuullisesti ja profiilia vähän niin ei välttämättä ole niin hirveän iso haitta. No, mukavat ne on ainakin, ja edulliset tossa luokassa.
Kas, en siis ollut ainoa jolle kävi noin.Tosin minun ContiEcot repsahtivat pinnoiltaan Pöykyn pätkällä, joku oli nakertanut paloja pois pinnasta.