Cleven kiusallinen käytös

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
harmi80
Addikti
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harmi80 »

Joo, kyllä tässä yön yli levänneenä heräs vähän sellainen ajatus, että periksi ei anneta!
Nyt kun on huima kahden päivän kesäloma, niin tässähän ehtii ihmeitä.
Jatkamme tarinaa, kunhan mehumaija on levällään :wink: .
-71 HT 351C 4v
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Mussemaan kirjoitti:Näin se homma etenee.
Mullakin on ollut 2 eri vakuumi-holleytä, ja molemmat pelas kuin ajatus.

Olisko siellä ollut jotain kakkendaalia kanavassa? Jaa-a.
Pane ny se vanha kaasari vaan takaisin ja jatka sitkeästi pruuvaamista, saadaan mielenkiintoisia lukuhehkiä sekä etä-kokemuksia. :shock: :shock: :lol:
Ja jos kanaalit on auki, niin kokeileppa hemputtaa erinaisia akseleita ja nivelia mehumaijassa. Jos on kovasti klappia, niin imee ilmaa askelien juurista ja muuttuu on/off kaasariksi. Alipaineet oli ok ilman kuormaa mittaillessa, mutta toisio-ohjaus veti tyhjaa jostain raosta. Jos on taitoa ja karsivallisyytta, niin holkittamalla saanee kuntoon. Nimim. 1 kpl nelikurkkuinen, Holley -merkkinen paperipaino olohuoneessa vm 76 ja uusi samanlainen imusarjan paalla.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin