bensalinjat

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

bensalinjat

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Onko liian suurista haittaa? Mikä olisi suositeltava koko kevyesti piristettyyn kokoonpanoon? Onko 3/8 liian suuri pumpulta (vakiomekaaninen) kaasarille? Riittääkö pumpun tuotto suuressa linjassa?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Mulla on 3/8" ja hyvin siella pysyy 6-7 psi. Tietty en ole nahnyt, mitka on paineet kuorman kanssa isommilla kierroksilla, kun mittari on bensalinjassa pumpun ja kaasarin valissa.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Pitäis toimia ihan 3/8 linja hyvin, tuottaa hieman enemmän kuin 5/16 linja
vaikka paine olisikin pienenpi, 5-7psi alue riittää paineeksi .
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Kiitos. 8)
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Vastaa Viestiin