Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ettei vaan ois käyny niin, että kun 64½ valokatkaisin maksaa aika pajon enemmän kuin muihin (ja varsinkin jos sen hölmöyttään hajottaa, niin kirpasee vielä enemmän, on kokemusta) niin joku edellinen omistaja on kehitellyt tilalle jonkin huiman patenttikytkennän jostain muusta ja seuraus on tuo.
Onpa joku nykyautoihin tottunut kehittänyt myöskin avaimen ja katkaisijan väliin valomuistinkin, se jos on vähän mennyt pieleen niin tuo vois olla seurauksena.
Vilkaseppa sitä katkaisijaa näytttääkö oikealta vai kötöstykseltä ja mietitään sitten lisää. Toki itse katkaisijakin voi olla jonkinasteisessa oikosulussa ja taas seuraa jännittävää(!) sähkökäytöstä.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Kannattanee mitata jarruvalokytkin polkimelta ja vilkkukytkin ratin takaa samalla. Noi mustin sahkot on .. hmm .. vedetty aika luovasti vilkuissa ja jarruissa, joten en ihmettelisi, vaikka sekin voisi aiheuttaa jotain jannaa.
Tämä on sitten tietoa eikä arvailua: ne ovat jarruvalot, jotka jäävät päälle. Sen takia auton mukana tuli uusi pääsylinteriin kiinnittyvä jarruvalokytkin. Tai sitten on autoon tullut joku uusi vika, mitä en kyllä usko.
Prkl. Heti kun paasin neuvomasta.. Jarruvalot ja vilkut katosi viimesimpien high-tech viritysten jalkeen. Ilman mitaan valoja kaikki toimii hk,mutta kun laittaa parkit tai ajovalot paalle, niin ei vilkkuja ei jarruja. Jarruilla vain 1kpl valahdys ja ei palaneita sulakkeita.. Epailys piilee erittain kummallisissa etu side markereissa... Lisaa myohemmin...