Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ensimmäiseksi, EN ole itse laittamassa, mutta Forssassa katselin useampaakin missä oli laitettu. Asia jäi sen verran vaivaamaan, niissä kun oli rosteriset putket, jotka meni suoraan pakosarjoihin .
Kait niissä jonkin näköinen äänenvaimennin pitäisi olla? Onko joku tee se itse ratkaisu, vai saako valmiina jotakin pakettiratkaisua?
Tuskin kaikilla onnistuu, niinkuin Jyrillä, katsastaa pelkillä pakosarjoilla.
Putkiin saa sellaisia kairan näköisiä systeemejä. Nämä tungetaan sivuputkien sisään ja sitten silmät kirkkaana väitetään niitä äänenvaimentimiksi. Tietysti sitähän ne kairat ovat, mutta vaimennus teho on aika vaatimaton.
Ja noissa putkissa näyttää olevan reilunkokoiset vaimentimetkin valmiina.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Spinnerissä oli AC Cobraan tehty kylkiputket. Asiaa käsiteltiin parissakin numerossa (1-2/06), jossa seurattiin putkien teko alusta loppuun. Systeemissä oli ulkoputki, reiällinen sisäputki ja välissä villa. Näin nopeasti kerrottuna.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
FFreak kirjoitti:Spinnerissä oli AC Cobraan tehty kylkiputket. Asiaa käsiteltiin parissakin numerossa (1-2/06), jossa seurattiin putkien teko alusta loppuun. Systeemissä oli ulkoputki, reiällinen sisäputki ja välissä villa. Näin nopeasti kerrottuna.
Olisko kellään?? Voisko joku kopioida ja lähettää vaikka postissa tai skannata ja sp.lla .
FFreak kirjoitti:Spinnerissä oli AC Cobraan tehty kylkiputket. Asiaa käsiteltiin parissakin numerossa (1-2/06), jossa seurattiin putkien teko alusta loppuun. Systeemissä oli ulkoputki, reiällinen sisäputki ja välissä villa. Näin nopeasti kerrottuna.
Olisko kellään?? Voisko joku kopioida ja lähettää vaikka postissa tai skannata ja sp.lla .
Tässä kaverin omat kotisivut.
Kannattaa lueskella muutenkin, ei ole miehellä peukku keskellä kämmentä.
Noista putkistakin on juttua jopa syvällisemmin kuin Spinnerissä.
veekoo kirjoitti:Mita sita kylkeen laittamaan. Suoraan H putki shorty headereihin, peraan flowmasterit tjsp ja mutka alas
Ainakin soundi on Asiallinen
Tuleekos tossa ratkaisussa savut omaan nenuun ja rupeekos katsuri
hyppii tasajalkaa pakokaasuletkujen/mittalaitteiden kanssa,kun hormin päät auton alla
veekoo kirjoitti:Mita sita kylkeen laittamaan. Suoraan H putki shorty headereihin, peraan flowmasterit tjsp ja mutka alas
Ainakin soundi on Asiallinen
Tuleekos tossa ratkaisussa savut omaan nenuun ja rupeekos katsuri
hyppii tasajalkaa pakokaasuletkujen/mittalaitteiden kanssa,kun hormin päät auton alla
Noh.. Ei kovin pahasti, kun ne paattyy kuitenkin sinne takapenkin kohdalle. Periaatteessa toi ratkasu tayttaa pykalat, joten jos niihin hormeihin haluaa laittaa jotain myrkkykaasunmittausletkuja kiinni, niin on hyva ja kumartuu vahan syvemmalle... Muistaakseni pitaa tulla kuskin oven takapuolelle eika saa osoittaa jalkakaytavan suuntaan, vaan alaviistoon. Missaan ei sanota, etta tuutin pitaisi loytya takapuskurin alta, vrt. esim. kuorma-autot..
veekoo kirjoitti:Mita sita kylkeen laittamaan. Suoraan H putki shorty headereihin, peraan flowmasterit tjsp ja mutka alas
Ainakin soundi on Asiallinen
Tuleekos tossa ratkaisussa savut omaan nenuun ja rupeekos katsuri
hyppii tasajalkaa pakokaasuletkujen/mittalaitteiden kanssa,kun hormin päät auton alla
Onhan noita tehty, jukkahan vois valottaa miten mintun autossa, haiseeko pakokaasu vai ei, taka-akselin eteenhän ne muistaakseni päättyi, kun kutosen helman alle kurkisteltiin joskus muinoin? Ainakin tälläisiä hämäriä muistikuvia on