Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Silvoliten piialumiini seosteiset männät, niin rallattaa varmasti yhtä pitkään kuin takomännillä, eikä maksa niin paljon kuin tako mukit. Eikö muka löydy Mahlen valikoimista, sieltä yleensä löytyy mihin vain, jos ei löydy. Niin muistaakseni kuulin koneistamon hemmoilta että tekevät jos asiakas haluaa, tietenkin maksaa sitten varmaankin jotakin, eiköhän se kutone rallata muillakin männillä yhtä hyvin kuin tako palikoilla, ehkäpä turhaa ajan hukkaa.
kone on jo levällään....muuta vikkaa kun ilmeni .... eli tahtoo remmivehkeen ja siksi samalla heittää vähän enemmän ahtoa kestävämpää osaa --- mutta kun ei tunnu mistään löytyvän...??? siis V6 koneen mäntiä ei tunnu löytyvän mistään hyllystä ainoastaa tettämällä.... vakioita vaan ...
kyl oon kooklettanu sen mitä ilman laajakaistaa kykeneepi... mutta yksikään joka tavaraa jenkklästä toimittaa ei oo niitä MYYNTIIN löytänyt..??????
et kyselen sellasta tavarantoimittajaa joka niitä voisi löytää???? siis jos on kokemusta selloasta joka toimittaa erikoista ossaa niin help
Jos ei tarvikkeena helpolla löydy niin uskaltaisin suositella remmiahdetun Thunderbird SC:n mäntiä. Niistä padoista amerikanharrastajat ovat repineet lähes viittäsataa hevosvoimaa... Eli jostakin löytyy mäntiä 3,8:iin, jotka kestää tehoja. Tutkipa SC-harrastajien sivustoa http://www.sccoa.com. Eiköhän sieltä löydy apua.
Wisecon mäntiä saa vaan tilaamalla -- ja valmistaavat ne vasta kun tilaus sisällä ... niitä tässä onkin sitten kesä ooteltu no onneksi on ollut niin hel...in sateinen kesä ettei avoautolla muutenkaan olisi päässyt ajeleen...no ensi kesäksi sitten (kait) saan koneen rakennettuu kokonaan uusiksi .
Hyllyssä noita takomäntiä ei ole mistään -- ei USA ei Europa .....ole löytynyt
Onnex Broncosta lähtee ede 2/3 kattoa irti et on kalju saanut väriä.