Saastekone kko????
Saastekone kko????
omistan ford rancheron 400 koneella vm -79
auto on vielä katsastamaton (konttorin vika lista haettu)
auto ylitti pakokaasutestin puolella ollen n.8
nytpä haluaisin tietää jos kyseinen auto on saaste vuosien mallia niin mikäköhän mahdollisuus minulla olisi muuntaa auto eri koneelle esim. 429
tms. tuottaako paljon pään vaivaa konttorilla mikäli yleensä onnistuu??
kiitos jo näin etukäteen
auto on vielä katsastamaton (konttorin vika lista haettu)
auto ylitti pakokaasutestin puolella ollen n.8
nytpä haluaisin tietää jos kyseinen auto on saaste vuosien mallia niin mikäköhän mahdollisuus minulla olisi muuntaa auto eri koneelle esim. 429
tms. tuottaako paljon pään vaivaa konttorilla mikäli yleensä onnistuu??
kiitos jo näin etukäteen
Iskutilavuuden osalta ei byrokratian kanssa liene ongelmia, mutta mitenkäs mahtaa olla tuon huipputehon todennuksen kanssa tänäpäivänä?
Käsittääkseni 1.2 kertainen tehonlisäys alkuperäiseen onnistuu ilman suurempia selvittelyjä. Joskus kaverit taisivat olla ainoastaan kiinnostuneita vaihtolohkon valmistenumeroista ja niiden alkuperäisistä ilmoitetuista teholukemista? Ts. jos onnistui saamaan käsiinsä lohkon joka oli saastekaudelta ja jolle oli ilmoitettu alkuperäisessä kokoonpanossa alle 1.2x ajoneuvon rekisteröintitehon verran tehoa, ei ollut ongelmia. Mahtaako olla perää?
Käsittääkseni 1.2 kertainen tehonlisäys alkuperäiseen onnistuu ilman suurempia selvittelyjä. Joskus kaverit taisivat olla ainoastaan kiinnostuneita vaihtolohkon valmistenumeroista ja niiden alkuperäisistä ilmoitetuista teholukemista? Ts. jos onnistui saamaan käsiinsä lohkon joka oli saastekaudelta ja jolle oli ilmoitettu alkuperäisessä kokoonpanossa alle 1.2x ajoneuvon rekisteröintitehon verran tehoa, ei ollut ongelmia. Mahtaako olla perää?
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
Kiitos neuvoista/kommenteista juuri tuohon olinkin enemmän kiinnostunut mitä ne katastusmiehet tykkää jos nokalle nostettaiskin "hiukkasen" tehokkaampi kone.
Ja ennen kaikkea miten on pakokaasujen kans??? onko edelleen tarvis mittauttaa? niin ja jarrut onhan kyseisessä autossa takana rummut
Kiitos kaikille (kärsivällisyydestä) heh!!!
Ja ennen kaikkea miten on pakokaasujen kans??? onko edelleen tarvis mittauttaa? niin ja jarrut onhan kyseisessä autossa takana rummut
Kiitos kaikille (kärsivällisyydestä) heh!!!
Eiköhän kuitenkin mennä sen 20% mukaan.Anonymous kirjoitti:Ja hei jäi vielä kysymäti tuosta 1.2X tehonlisäys lasketaanko se esim.
200x1.2= 240 h.p vai
200x1.2=240 =200+240=440 h.p?????
tyhmä kyselee?????
Eli 240 konia tässä tapauksessa.
- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65