Paljonkos vääntöä vakiona -88 GT Foxyssä?
Paljonkos vääntöä vakiona -88 GT Foxyssä?
Siinähän se kysymys tuli. Koittelin etsiä netistä, vaan ei kielitaito riitä. Hakuakin koitin, vaan eipä osunut silmiini vastausta kysymykseeni.
Nyt odottelen vastauksia tällä helpoimmalla keinolla...
Kiitos.
Nyt odottelen vastauksia tällä helpoimmalla keinolla...
Kiitos.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Miten perävälitys vaikuttaa dynotettaessa vääntöön? 4.10 kun on perässä niin eikös silloin periaatteessa paperille tule suuremmat vääntölukemat kuin vakio perällä?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.
AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
1966 HT 347 Stroker
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Tuli joo käytyy dynossa, mutta sytytysennakko oli sillon pielessä niin en saanut koskaan lappua käteen.Vee8 kirjoitti:Aikaslailla samat. Etkös käyny oikeen dynossakin, siinähän se lukee. Mulla oli 390 nm.

Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Paitsi Esson baarissaMONTTU kirjoitti: AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ

"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
MONTTU kirjoitti:Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.
AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
tahtoo nykyään olla jo täällä päin puhetta sellin baarissa vain takapyörä tehoista....kun kone tehot voi aina vähän kyseenalaistaa...varsinkin automaateissa... ja sehän on tosi et pyöräteho se eteen päin vie....
- -92 GT
- Aktiivi
- Viestit: 76
- Liittynyt: 17 Elo 2004, 22:15
- Auto: Ford Mustang Cobra -96 Mystic #1016
- Paikkakunta: Renko
Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...
- mercstang
- Aktiivi
- Viestit: 112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95
Dynoaminen aod:lla, millä vaihteella, oliko kickdown vaijeri irti/kiinni?-92 GT kirjoitti:Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...
- mercstang
- Aktiivi
- Viestit: 112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95
Tuo vaijerin irtiotto aod:ssä voi käydä kalliiksi-92 GT kirjoitti:Kickdown vaijeri otettiin irti ja D-asennossa kolmosella mitattiin n.1000 kierroksen jälkeen aloitettiin jarruttaminen...
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 6706#26706