Paljonkos vääntöä vakiona -88 GT Foxyssä?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Paljonkos vääntöä vakiona -88 GT Foxyssä?

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Siinähän se kysymys tuli. Koittelin etsiä netistä, vaan ei kielitaito riitä. Hakuakin koitin, vaan eipä osunut silmiini vastausta kysymykseeni.
Nyt odottelen vastauksia tällä helpoimmalla keinolla...


Kiitos.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

SAE net 300lbs./ft. @ 3000rpm
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Paljonkohan mahtaa sitten olla vakiossa 95' GT/GTS:ssä vääntöä???
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Aikaslailla samat. Etkös käyny oikeen dynossakin, siinähän se lukee. Mulla oli 390 nm.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Miten perävälitys vaikuttaa dynotettaessa vääntöön? 4.10 kun on perässä niin eikös silloin periaatteessa paperille tule suuremmat vääntölukemat kuin vakio perällä?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.

AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
1966 HT 347 Stroker
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Vee8 kirjoitti:Aikaslailla samat. Etkös käyny oikeen dynossakin, siinähän se lukee. Mulla oli 390 nm.
Tuli joo käytyy dynossa, mutta sytytysennakko oli sillon pielessä niin en saanut koskaan lappua käteen. :cry:
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

MONTTU kirjoitti: AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
Paitsi Esson baarissa :lol:
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
petska
Aktiivi
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Joulu 2005, 11:22

Viesti Kirjoittaja petska »

MONTTU kirjoitti:Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.

AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ

tahtoo nykyään olla jo täällä päin puhetta sellin baarissa vain takapyörä tehoista....kun kone tehot voi aina vähän kyseenalaistaa...varsinkin automaateissa... ja sehän on tosi et pyöräteho se eteen päin vie....
Avatar
-92 GT
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Elo 2004, 22:15
Auto: Ford Mustang Cobra -96 Mystic #1016
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja -92 GT »

Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...
Avatar
mercstang
Aktiivi
Viestit: 112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95

Viesti Kirjoittaja mercstang »

-92 GT kirjoitti:Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...
Dynoaminen aod:lla, millä vaihteella, oliko kickdown vaijeri irti/kiinni?
Avatar
-92 GT
Aktiivi
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Elo 2004, 22:15
Auto: Ford Mustang Cobra -96 Mystic #1016
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja -92 GT »

Kickdown vaijeri otettiin irti ja D-asennossa kolmosella mitattiin n.1000 kierroksen jälkeen aloitettiin jarruttaminen...
Avatar
mercstang
Aktiivi
Viestit: 112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95

Viesti Kirjoittaja mercstang »

-92 GT kirjoitti:Kickdown vaijeri otettiin irti ja D-asennossa kolmosella mitattiin n.1000 kierroksen jälkeen aloitettiin jarruttaminen...
Tuo vaijerin irtiotto aod:ssä voi käydä kalliiksi

http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 6706#26706
Vastaa Viestiin