
Perinteiset jenkkirenkaat
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Perinteiset jenkkirenkaat
Tekeekö näillä perinteisillä jenkkirenkailla mitään? Eli tarkoitan BFG:n radial ja Kelly Charger tyyppisiä renkaita. Entäs uudemmat tulokkaat Cooper Cobrat? Vai ovatko saavuttaneet suosionsa vain "kauniiden" valkoisten kirjaimiensa ansiosta? 

(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
BFG:t alla
Mulla on ollut useammassa autossa BFG;tä alla joissain malleissa heikoin kohta renkaan sivu
eli pikku kolhaisu katukiven reunaan ja ilmat pihalle..
muuten melko hiljaset mutta mun mielestä EI oikeen kestäneet painavaa autoa....eli kahden kesän renkaat...


muuten melko hiljaset mutta mun mielestä EI oikeen kestäneet painavaa autoa....eli kahden kesän renkaat...

Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ainakin BFG ja Goodyear on omien kokemusten mukaan tehty jostain lakritsista, joka ei pidä millään alustalla. Kivan näköiset, muttei kovin käyttökelpoiset. Originaalit goodyearit meni roskiin 50% pinnalla, kun ei ollut tarvista pihakeinuille eikä toppareille laituriin enkä älynnyt polttaa loppuun rengaspajan pihassa.
-
- Aktiivi
- Viestit: 58
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 13:53
- Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
- Paikkakunta: Vantaa / Läyliäinen
- Viesti:
Samanlaisia kokemuksia täälläkin, tosin eroa oli renkaiden iässä, ihka uutena pitävät ihan OK mutta jo 3 vuotta vanhana niiden kumiseos kai kovettuu tms sen verran että alkaa luistella peräpää sadekelillä aika hurjastikin... Vai pitäskö tää ymmärtää niin ettei niiden kuulu kestääkään paria kesää kauempaa ja pitäis polttaa enemmän kummia?Jukka kirjoitti:Cooperin Lifeliner Classicit oli joskus HT Mustangissa.
Tuntui kestävän kohtalaisesti kulutustakin ja ainoa huono puoli noista renkaista löytyi vain sateella.Oli nimittäin todella liukkaat sadekelillä.
Samat kokemukset samanlaisista renkaista löytyy myös Moppehomolta FB Mustangin ajoilta.

Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
Cooperit kesti neljä kesää ja oli sen jälkeen todella liukkaat ja myöskin täristävät.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.