Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olen yrittänyt selailla silmät sirrillä Ameeeeeriikan keskustelupalstoja ao-. aiheesta mutta ei oo löytynyt.....olisko joku huomannut siellä keskustelua hälytin asennuksista ???
niinhän siinä kävi ettei johdotukset selvinneet firmalle jossa hälyttimiä asennetaan -- Hesan Herttoniemessä....
ei kuulemma saa mistään tietoo et mihin piuhaan sisätunnistin jne....
Sulkava kirjoitti:niinhän siinä kävi ettei johdotukset selvinneet firmalle jossa hälyttimiä asennetaan -- Hesan Herttoniemessä....
ei kuulemma saa mistään tietoo et mihin piuhaan sisätunnistin jne....
Mun tapauksessa ne karaytti 2 hallaria ennenkun luovuttivat ja laittoivat releen valiin. Oven solenoidi oli vahan pontevampi kuin euroissa/riisareissa.. Ei ole kovin ennenkuulumatonta, etteivat oikein osaa jenkkijenkkiautoja. Eurofordit on kuitenkin pikkusen vahempi jenkkiautoja..
Asensin itselleni viperin 480:sen ja ei ollut mitään ongelmaa, paitsi jenkkityyliin rakennetut pelkistetyt piirit piti relettää.
Lisäksi voidaan ohjata
Lasit ylös
Lasit alas
saatto valot
takaluukku
töötti (uteliaita varten)
Eikä ollut käytössä piirikaavioita (maalaisjärjellä ja mittarilla piuhat löytää)