Mussen rekisteröinti ja pakoputket!
Mussen rekisteröinti ja pakoputket!
Onko kukaan muu törmännyt sellaiseen ongelmaan, kun meikä tänään Espoon mankkaan konttorilla. Tarkoitus oli aloittaa mustang svt cobran -96 rekisteröintikatsastus eli lähinnä hakea vikalista mitä pitää muuttaa. Varsinainen ylläri tuli pakoputkiston kohdalla, kun autosta ei löytynyt jotain tarraa EPA?? ja konttori totesi putkiston olevan poikkeavan niin homma meni solmuun. Ei riitä, että putkiston muuttaa suomeen sopivaksi (esim. 8mm alarajakorkeus) vaan pitää olla todistus, että putkisto vastaa alkuperäistä!!! tai sitten mittaukset ohiajomelusta yms.... voihan helvetti!
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mussen rekisteröinti ja pakoputket!
Olisko kuitenkin 8cm alarajakorkeus??myllis kirjoitti:Onko kukaan muu törmännyt sellaiseen ongelmaan, kun meikä tänään Espoon mankkaan konttorilla. Tarkoitus oli aloittaa mustang svt cobran -96 rekisteröintikatsastus eli lähinnä hakea vikalista mitä pitää muuttaa. Varsinainen ylläri tuli pakoputkiston kohdalla, kun autosta ei löytynyt jotain tarraa EPA?? ja konttori totesi putkiston olevan poikkeavan niin homma meni solmuun. Ei riitä, että putkiston muuttaa suomeen sopivaksi (esim. 8mm alarajakorkeus) vaan pitää olla todistus, että putkisto vastaa alkuperäistä!!! tai sitten mittaukset ohiajomelusta yms.... voihan helvetti!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Mussen rekisteröinti ja pakoputket!
Joo meni millit ja cm sekaisin. Ongelma on löytää suomesta joku joka todistaa, että muutettu pakoputkisto vastaa alkuperäistä...kysyin, että jos tuon konttorille tehtaan factory manuaalista kuvan ja kuvasta näkee sen olevan yx yhteen... niin menee kuulemma tutkintaan?? joka voi viedä puolikin vuotta...Homer65 kirjoitti:Olisko kuitenkin 8cm alarajakorkeus??myllis kirjoitti:Onko kukaan muu törmännyt sellaiseen ongelmaan, kun meikä tänään Espoon mankkaan konttorilla. Tarkoitus oli aloittaa mustang svt cobran -96 rekisteröintikatsastus eli lähinnä hakea vikalista mitä pitää muuttaa. Varsinainen ylläri tuli pakoputkiston kohdalla, kun autosta ei löytynyt jotain tarraa EPA?? ja konttori totesi putkiston olevan poikkeavan niin homma meni solmuun. Ei riitä, että putkiston muuttaa suomeen sopivaksi (esim. 8mm alarajakorkeus) vaan pitää olla todistus, että putkisto vastaa alkuperäistä!!! tai sitten mittaukset ohiajomelusta yms.... voihan helvetti!