sytytysjäjestelmän päivitys
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 15
- Liittynyt: 21 Heinä 2005, 14:21
sytytysjäjestelmän päivitys
tarkoitus olisi vaihtaa kesän aikana accelin puola sekä cranen kärjetön systeemi hoitamaan sytytystä, olen muistellut lukeneeni että on syytä käyttää etuvastusta kytkennässä.. mutta mistä löytyy se entinen std. puolan etuvastus 69-koppaisessa, jossain virtalukon ja puolan välillä se ilmeisesti sijaitsee mutta mis? Kaikki asennukseen/johdotukseen liittyvät vinkit tervetulleita !
prööt pröt pröt
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Tarvitseeko se etuvastus vaihtaa? Jos ei, niin laita vaan piuhat suoraan nykysesta systeemista karjettomaan? Tietty vastuksen olemassaolon voi mitata vertaamalla jannitteita akku ja puola. Jos ero on olematon, niin naet vain virtalukon vastuksen. Akku irti voi tietty mitata puolan+ -> akun+ piuha mutta edelleen vastus on varmasti isompi kuin etuvastuksen nimellisarvo. Minkalaista carteria suunnittelit? Jarjeton -> karjeton muutos on jo tehty, mutta voisi perata loputkin mekaaniset pellepeloton viritykset jossain vaiheessa..



-
- Hiljaisempi
- Viestit: 15
- Liittynyt: 21 Heinä 2005, 14:21
ajattelin vaan vaihtaa kaiken mahdollisen, mikä voi aiheuttaa epämääräisiä käynti/sytytshäiriöitä. Poula on joku accelin tehomalli, ostettu us partsista varmaan 10 vuotta sitten mutta on jäänyt asentamatta. muistan jostain lukeneeni että jos vaihtaa tehosamman puolan tämmösen kärjettömän systeemin kanssa olis syytä laittaa myös etuvastus. uuden puolan mukana paketissa näkyy olevan myös vastus
prööt pröt pröt