aloittelijan kyskä c4

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
JTS
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Kesä 2006, 21:19
Paikkakunta: Somero

aloittelijan kyskä c4

Viesti Kirjoittaja JTS »

Moi! Ostin siis viime viikolla 64 1/2 HT ja nyt olisi kysymys tuon laatikon toiminnasta, siis L= pakko ykkönen, iso piste = 2, pieni piste = 2 ja3, onkohan toi ihan normaali kaavio?
Jos joku tietää jotain auton tekniikasta niin saapi kertoa.
NY-911 PUNAINEN HT
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Ei tiedä tuosta yksilöstä mutta onneksi olkoon uuden hankinnan johdosta! Tuntuuhan näitä Mustangejakin vaihtavan omistajalta toiselle, kauppa käy...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Onneksi olkoon! Ja tervetuloa joukkoon. Komea rekkari!
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Tervetuloa mustangiporukkaan! Tänään tuli vastaan Kuopio Jyväskylä linjalla valkoinen 64 1/2 ht 289 ja C4 varustuksella, väriltään valkoinen ja punainen vinyylisisusta. Olihan sitä pakko pysähtyä ihmettelemään. Hieno vehje oli. Jos autossa on 302 cid moottori niin tasavirtalaturi on jo toivonmukaan historiaa autossasi.

Onnea uudelle tulokkaalle.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
JTS
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Kesä 2006, 21:19
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja JTS »

KIITOS! KIITOS! :lol:
Mutta nyt siis tuosta laatikosta. Onko tuo iso ympyrä 2 vai pitäisikö siellä olla 1, 2 ja 3
Pete
Aktiivi
Viestit: 90
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1964 Mustang HT
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ensinnäkin onnittelut hankinnasta!

Toiseksi iso piste = 1, 2 ja 3

-Pete
BMW K1300R 2011
BMW 330 XI 2003
BMW M3 AVO 20??
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Joo ja pieni piste = 2 ja 3
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
JTS
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Kesä 2006, 21:19
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja JTS »

Joo löytyihän sieltä se ykkönenkin kun ,vain ajaa rittävän pienellä kaasulla :oops: . Onko normaalia että vaihtaa kakkosta jo noin 900rpm. :?:
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Itsellä vaihtaa vaihteita pintakaasulla ajaessa heti kun 1000 rpm rikkoutuu. Jonkunverranhan tämä on säädettävissä. Luokkaa 5 mph ylös tai alaspäin.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Sullakin siinä varmaan säädettävä modulaattori, parempi se on laatikollekkin kun ei ihan heti nappaa kakkoselle, en vaan taaskaan muista kunpaan suunthan vaikutti mitenki .
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Eikös se ollut oikeelle ja vaihtaa myöhemmin. :shokki:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin