Pyyhkijän varren irroitus

On sulla muodot Mustangin...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Pyyhkijän varren irroitus

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tässä on varmasti joku kikka kakkonen, joka ei vain auennut varsia tuijottamalla. Kyseessä on siis 70 malli eikä juuressa olevan klipsin irrotus auttanut, jos nyt löysin edes oikean.. Vinkkejä/kuvia/linkkejä.. Tattis!
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Noniin. Nyt tarvitsisi saada varret irti aikuisten oikeasti eika vaan mielenkiinnosta. Juuresta loytyvaa klipsia pidellessa se tuli vahan liiankin sujuvasti ulos. Ekalla kerralla sain sen ronkittua klemmarilla takaisin cowlin syovereista, mutta takaisin laittaessa se livahti nakymattomiin. :shock: Kohtalaisen tukevasti vetamalla varsi ei tullut suosiolla ulos. CRC:ta ja ankaraa vaantoa ruuvarilla vai onko se viela jotenkin lukittuna..? Apuaa... :(
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

Kahta mallia näyttäs olevan varren kiinnityksiä, boorattu ja kulmaan käännetty viritys. Käännä varret ensin lasista irti. Varsi lähtee irti kun työntää 0.09in tai 2.38mm pinnin reiästä läpi siltä kohtaa jossa varsi taittuu ylös. Nyt pitäisi irrota ylöspäin nostamalla. Installoidessa takaisin pitää pinni olla reiässä paikoillaan. :wink:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hmm.. Muistaakseni kokeilin tuotakin, mutta reiassa oli jotain eli pinni ei mennyt sisaan. Olisikohan sinne katkennut pinni joskus.. :shock: Tarttee varmaan laittaa vahan WD40:ta ja yrittaa ankarammin. :cry:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Uusi tavaus korjaamokasikirjasta paljasti, ettei siella edes pitaisi olla mitaan pinnin reikaa. Varsi vaan ylos ja vetoa. Taitavat olla vaan perusteellisen jumissa. :shock:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Noniin. Arvoitus ratkaistu. Sita pitaa painaa tuulilasia vasten ei nostaa... :oops: :oops: :oops: Helposti jatkui siita eteenpain. Loytyi jonkin verran moskaa ja pintakukkaa, mutta pelti oli tervetta. Joku oli massannut paikat ajoissa... :? Paitsi.. Kuskin puolella ei ole hattua ollenkaan? Ranni jatkuu suoraan lokariin..? Noh, kuitenkin loytyi syy vuodolle. Peukalon kokoinen repeama! Ihan niinkuin joku olisi ampunut mittarin vaijerin kohdalta ylospain..! Onneksi reika on vahan sivussa, joten kaupasta hakemaan kuitua ja bondoa.. :wink: Peraan reilusti kotelosuojaa... :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin