Earlyn "etupellin"(Radiator Support) irroitus

On sulla muodot Mustangin...
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Earlyn "etupellin"(Radiator Support) irroitus

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Ajattelin kysyä ennenkuin rupean enempi purkamaan. Onko tuo pelti missä syyläri on kiinni, pistehitsattu kiinni vaiko vain niillä pienillä ruuveilla ja mitä ruuveja sieltä nyt löytyykään? Entä pitääkö puskurit myös irroittaa ennen kuin pelti irtoaa? :huh2: Manual Shopista en kyllä ottanut tolkkua miten irtoaa.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Kyllä se on pisteillä kiinni. Helpottaa hommaa huomattavasti, kun purat suosiolla keulasta kaiken mikä vaan näyttääkään että on edessä.
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Kiitos! Tämä oli tärkeä sekä aikaa ja hikeä säästävä tieto!
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Eihän vaan kolahtanut johonkin, miks muuten irrotat sen, minä vaihdoin omaani kolarin takia sen pellin, jos et vaihta alapalkkia samalla, niin suht helppo jobi tiedossa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 774
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Oikeastaan päätinkin nyt olla irroittamatta sitä kun se on pisteillä hitsattu. Se on vaan niin nuhjuinen ja klommoinen, sekä jotain reikiä sinne jyrsitty, että ajattelin ajankuluksi siistiä sen. Mutta nyt taidan tyytyä siihen mitä pystyy tekemään peltiä irroittamatta.
Vastaa Viestiin