Kärjettömät sytytykset

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
CONVER71BLE
Hiljaisempi
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Espoo

Kärjettömät sytytykset

Viesti Kirjoittaja CONVER71BLE »

Nyt kun sain levyjarrut muutoskatsastettua niin sytytyksen kimppuun..

Katselin jotain noita vanhoja juttuketjuja mutta "lopullista" konkluusiota ei sieltä löytynyt: Pertronix on helppo asentaa paitsi joskus ja etuvastusta tarvitaan tai sitten ei.. :o
XR-i:stä ei näkynyt kovin paljon juttua, mutta Mustang Monthlyssä näytti olevan tuo asennus kuvitettuna.
Tuossa Cranessa lempattiin alipainesäädin mäkeen joten mokkula tehnee tuon sähköisesti, mikä periaatteessa kuulostaa luotettavammalta koska 35 vuotta vanhojen alipaine- ja keskipakosäätimien kunnosta ei ole tietoa..
Asennus näyttää monimutkaisemmalta eikä kärkien palauttaminen esim vikatilanteessa näytä enää mahdolliselta..

Että jottanotta kummankohan sitten loppuviimeksi valitsisi ?

Craneja saa US-Partsilta, mistäs Petronaxeja saa ?
Avatar
Avomusse
Aktiivi
Viestit: 136
Liittynyt: 31 Touko 2004, 10:18
Paikkakunta: Tervakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Avomusse »

Tuolta pitäs löytymän. Ja löytyy paljon muutakin.

http://www.trianglemotor.com/fi/varaosat.htm
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Pertronixi II:sta on ollut juttua, etta joillakin se on morjenstanut ennen aikojaan. Ainoa isompi ero lienee "suojaus" eli jos jattaa sytyksen paalle toviksi, niin ensimmainen malli ei tykkaa ja uudemman pitaisi kestaa se..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin