kaasarin tunnistaminen?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

kaasarin tunnistaminen?

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Mistä tietää kaasarin koon?Mulla Holley.Tahtoisin tietää koon ja mitkä olisivat suuttimet jotka olis passelit?Onko Holleyssä mahdollista säätää jotai arvoja ilman osien vaihtoja?
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Alla olevasta linkistä löytyy Holleyn kaasuttimien perustiedot ja alkuperäisasetukset part-numeron perusteella. Kaasuttimesta numero löytyy muistaakseni ryyppyläppätornin kyljestä. Huomaa, että luettelossa kaasuttimien tiedot ovat kahdella sivulla.

http://www.holley.com/data/TechService/ ... isting.pdf

Sopivat suuttimet löytyvät autokohtaisesti kokeilemalla tai kokemuksen syvällä rintaäänellä. Holleyssä voi säätää ilman osien vaihtoa tyhjäkäyntiseoksen, kohojen asennot, kiihdytyspumpun hienosäädön, tyhjäkäyntikierrosluvun sekä kaasuläppien kiinniasennon.
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

kiitos.
kiitokset unohtuvat usein.
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

enpä löytäny moista koodia.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Kummasta et löytänyt, kaasarista vai listasta?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

kaasarista.Onko se varmasti ryypyn puolella?Ja mis kohtaa?näkeekö sen kun kaasari on kiinni?
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Kaasarissa ihan ylhäällä, ryyppytornissa muistaakseni primäärin kohokammion puolella. Sehän näkyy heti kun ottaa ilmanputsarin kannen pois. Esim. tyypillinen 600cfm voisi lukea vaikkapa LIST-1850-.....
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

tällainen koodi löytyi kaasarin päältä

6R1717B

Google tunnistaa sen Holleyksi.Mut mä en löydä sitä tuosta aiemmasta listauksesta.En ilmeisesti osaa tulkita listaa.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Etsi noista kohdin

http://www.holley.com/techservice/ListNumber.asp

Oliko tuo 6R1717B koodi jossain peltilätkässä?
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Kiitos koodin paikannuksesta.
List 1850-2 löytyi.
600 cfm.Onkohan turhan pieni 289:lle?
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

musti65 kirjoitti:Onkohan turhan pieni 289:lle?
On hieman pieni on.......jos on AFR tms. kannet, iso nokka, peltisarjat, viri-imusarja jne jne.

Vakiokoneeseen tai vähän kutiteltuun täysin riittävä ja yllin kyllin.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
musti65
Aktiivi
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 11:20
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja musti65 »

Aivan on karvan verran piristetty.Joskus..
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tuli vilkaistua omastakin hollikasta numerot, kun se melkein morjensti toihin mennessa. Viimeiset 2 korttelin valia jalka suorana, etta paasi edes jotenkin etenemaan.. Iltapaivalla rotisko kuitenkin eteni taas normaalisti. Mielenkiintoisia loydoksia:
ryyppytornissa:
SD457-2
1190

rungossa:
1176

Googlettamalla loytyi 2 tynnyrinen kaasari molemmilla pienemmilla luvuilla. Hmm.. Pitemman lukusarjan voisi tulkita 80457 eli holleyn koodi mallille 4160, mutta kun ei se taida ihan 2005 kevaalta olla.. :D Taitaa menna uusi tilaukseen (katukaasutin tahi katukostaja) ja sekasikio paperipainoksi tai Halvalla myydaan osastolle tyrkylle.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Tuota noin, mitä tarkoittaa kun kaasarissa lukee se list 1850(eli 600cfm) ja perässä -9? mitä tuo ysi kertoo? Alhaalla oli ilmeisesti date code joka oli 1751
Go tell Alice....
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

-9 lienee kalibrointikoodi. Mitään selitystä en löytänyt kahdesta Holley-kirjasta, mutta numerolistoissa näytti olevan pientä eroa eri -x numeroiden kohdalla acc nozzlessa tms. joten varmaankin on vain kalibrointi tai joku versiointikoodi.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin