Grantin ratin nappi

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Grantin ratin nappi

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Toissayona oli jannat paikat, kun rotta paatti alkaa ulvomaan pihalla yksistaan. Neljalta aamuyosta. Onneksi ei ollut taysikuu.. Siina sitten silma kourassa akkia ruuvaamaan akku irti (onneksi on aiemmin keskusteltu pikasysteemi navassa). Aamulla sitten katselin, etta siellahan se ratin nappi ja jousi on kuskin penkilla.. :shock:
Eli. Ohjeen mukaan nappi menee painamalla paikalleen ja sitten sita pitaisi kiertaa, mutta kun ei kierry! Onko kellaan ollut samanlaista vaivaa ja kikka kakkosta tuohon? Se tuntuu menevan painamallakin ihan ok perille, mutta ei viitsisi jarkyttaa naapureita kovin usein.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Akku on ollut irti taannoisen tapahtumarikkaan yon jalkeen ja viela on nappi paikallaan. Vinkkeja edelleen kaivataan.. :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Olihan sitä joskus ongelmia, ton pysymisen kanssa, saatto keskusta lentää syliin. Mulla on siinä, muistaakseni, pienet "kynnet" millä se pysyy paikallaan, niitä mielestäni väänsin ottamaan hiukan enempi. Pieni mahdollisuus on myös, että heräsin ja käsi oli potassa :wink: .
Se oli meinaan joskus vuonna -91.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
MarkkuJ
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 12:39
Paikkakunta: Tampere, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Kyllä mullakin oli talven aikana lentänyt penkille tuo keskusta mutta painoin sen takas kuten edellisellä kerralla ja siinä se on nököttänyt nyt sit jo pari kolme viikkoa. Ainakin sunnuntaina se vielä oli paikallaan.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hmm.. Kuulostaa siis "ominaisuudelta" :D
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Ei tuo tunnu "pikku" montuissa pysyvän millään paikoillaan. Viime Himoksen mäkikisan jälkeenkin se löytyi takajalkatilasta...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JaKki
Aktiivi
Viestit: 41
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 00:46

Viesti Kirjoittaja JaKki »

Mitäs porukka on mieltä tuosta kolmipuolasen ratin kehää kiertävästä kuminauhasta jota puristamalla töötin saa huutamaan, onko after market osat toimivia kun nykyinen ulvottaa tööttiä jatkuvasti ja uusikin nauha maksaa yli sata taalaa?
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

JaKki kirjoitti:Mitäs porukka on mieltä tuosta kolmipuolasen ratin kehää kiertävästä kuminauhasta jota puristamalla töötin saa huutamaan, onko after market osat toimivia kun nykyinen ulvottaa tööttiä jatkuvasti ja uusikin nauha maksaa yli sata taalaa?
Samalla rahalla saat uuden, siistin grantin ratin keskinapilla. Puolet lisaa, niin saat jo oikein hienon. Ei huuda auto ruuhkassa, kun verenpaine nousee.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
JaKki
Aktiivi
Viestit: 41
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 00:46

Viesti Kirjoittaja JaKki »

Kiitos. Täytyypä harkita vaikka ajatuksena on että pitäisin kabiininkin mahdollisimman alkuperäisenä.
Vastaa Viestiin