'66 Mustang 2d HT suomikustom

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

'66 Mustang 2d HT suomikustom

Viesti Kirjoittaja Jukka »

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=80667

Josko täältä löytyisi Hollow Headille enemmän infoa?
-Jukka-
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Rekisterinumero auttaisi tosiaan paljon... :shock:
Tuommosia nostalgia musseja oli ennen paaljon:
http://jenkkireki.te.nu/~anttij/Nostalgia/
Avatar
Late
Aina äänessä
Viestit: 1324
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Late »

MustangGT kirjoitti: Tuommosia nostalgia musseja oli ennen paaljon:
http://jenkkireki.te.nu/~anttij/Nostalgia/
Vai nostalgiaa... nuohan näyttää osittain ihan samalta kuin nykyiset "tyyning"-härvelit :shock: Eipä ole Honda-miehet keksineet pyörää uudestaan siipi-Civiceineen. Mitä jenkkimiehet edellä, sitä tunarit kaksi vuosikymmentä myöhemmin perässä :P :P :P
Late

-84 Mustang SVO
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

Jokaisen tai ainakin jokatoisen sukupolven on tehtävä samat virheet. Nyt se vaan näyttää olevan spoilerit, karvasisusta ja flakemaali :wink:
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Kyllä on rumia! Onnex tollaisia ei pahemmin näy Suomen teillä. :x
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Nämä ovat niin makuasioita, mun mielestäkin noi vanhat hottentotit ovat perseestä mutta toiset pitävät niistä. Ei siinä mitään, mulla on ihan sama mitä muut autoillaan tekee. Olishan tuo jo kulttuuriteko palauttaa muutamia hot rod asuihin hirveine L88 scooppeineen, sivuputkineen, kromivanteineen jne. Piristäviä poikkeuksiahan noi ovat tässä mustangien massassa!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Makuja on monia ja se on hyvä. Minusta noista suurin osa on tosiaan karseita, se oli sitä aikaa...
Kyllä lievä etunoja, sivuputket ja viispuolaset kromit kummittelee takaraivossa.

Mulla ois muutama nostalgiakuva lisää galleriaan :oops:
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

kariboy kirjoitti:Makuja on monia ja se on hyvä. Minusta noista suurin osa on tosiaan karseita, se oli sitä aikaa...
Kyllä lievä etunoja, sivuputket ja viispuolaset kromit kummittelee takaraivossa.

Mulla ois muutama nostalgiakuva lisää galleriaan :oops:
Niin, tuo oli aivan oikein sanottu, eli se oli sitä aikaa. Flake vihreäraidallinen 1971 - 72 sportroof oli tuon ajan näyttelyjen kuninkaita ja ehdotonta huippua. En enää muista auton omistajaa, mutta jostakin Tornion läheisyydestä se oli.

Nykyään 1980-luvun alun näyttelyautot näyttävät hiukan korneilta, mutta niitä kannattaa ajatella vain aikansa lapsina. Varsinainen kammotusalennustila monille autoille alkoi sen jälkeen kun ne vaihtoivat omistajaa useamman kerran ja näyttelykunnon ylläpitoa ei harrastettu. Kova ja huoleton ajo jätti jälkensä ja lopullinen "tuoho" tuli siinä vaiheessa, kun haalistuneen/kulununeen/lohkeilleen erikoismaalauksen yli vedettiin joku tavallinen väri. Tuossa tilanteessa monet aika radikaalit korimuutokset korostuivat huomattavasti voimakkaammin kun huomiota herättävä maalaus oli pois.

Nyt nämä huimat maalaukset lähinnä herättävät nostagisen olon. Kiva esimerkki oli viime vuonna Kemin näyttelyssä. Vuonna 1976 maalattu Thunderbird oli säilyttänyt hillittömän maalauksensa ja ei oikeastaan mitenkään huono juttu. Toisaalta en välttämättä kyseisellä T-birdillä viitsisi kovin julkisella paikalla liikkua :wink:
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Joo, turha naureskella.
15V päästä nykyisin ah niin hienoilta näyttävät rakennellut autot ovat samassa tilanteessa... :shock:
Kuva
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

KTM kirjoitti: Nyt nämä huimat maalaukset lähinnä herättävät nostagisen olon. Kiva esimerkki oli viime vuonna Kemin näyttelyssä. Vuonna 1976 maalattu Thunderbird oli säilyttänyt hillittömän maalauksensa ja ei oikeastaan mitenkään huono juttu. Toisaalta en välttämättä kyseisellä T-birdillä viitsisi kovin julkisella paikalla liikkua :wink:
Nooo, mieluummintuon näköisellä voisi vaikak körötellä kuin se "remprantin" maalailema kiesi..

Mutta noi on aikansa rakennelmia, ja miksi niitä pitäisi nyt sanoa rumiksi ja kieltäytyä ajamasta kun joskus asiat varmaankin oli toisin...

Kyl mulle kelpaa 8)

- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Enpä minäkään tykkää noista levikkeistä kun ovat niin kantikkaasti tehtyjä.. Mutta miksi etunojaa haukutaan? Mun mielestä mussen "pitää" olla vähäsen etunojassa. Tuon ajan maalaukset oli kyllä kamalia, kylkiin ja konepeltiin ihmeellisiä länttejä maalattu niin kun jotain "puu-kylki-feikkejä" :lol:
KUKA V*TUN TUNING?!
Vastaa Viestiin