Earlyn ylätukivarsien kunnostus
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Earlyn ylätukivarsien kunnostus
Tuli irrotettua ylätukivarret akselien ja pallonivelien vaihtoa varten kun sattui osat olemaan.
Pallonivelet oli niittikiinnityksillä ja akselien kupit kai alkuperäiset.
Millähän konstilla noi kupit saa irti vai kannattaako harkita kokonaisten ylätukivarsien hankkimista?
Pallonivelet oli niittikiinnityksillä ja akselien kupit kai alkuperäiset.
Millähän konstilla noi kupit saa irti vai kannattaako harkita kokonaisten ylätukivarsien hankkimista?
Tutki ensin että ei ole murtumia siinä kiikkujen kohdalla, jos on niin tilaa uudet varret. Pääset paljon helpommalla on kaikki valmiinna, paitsi kunnon maali. Helpommalla selviät kyllä jos tilaat valmiit, kun eivät omaisuuksia maksa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Melkeinpä olisin myös sitä mieltä että uuet täydelliset varret, tulee kuitenkin melkein samoihin hintoihin kun laittaa laadukaat akselit ja nupit, plus tietenkin mahd.puhallutukset ja maalit. Kupit on tosiaan kiinni! toinen pää ruuvipenkkiin ja eikun vääntöä, tietysti liuotusta ennen sitä, helposti korkkaa ruosteinen kierre.
-
- Aktiivi
- Viestit: 145
- Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22
kierre
se kuppien kierre on aika outo melkein 90astetta.hain kissojen ja koirien kanssa sellaista tappia,mutta tuloksetta.loppujen lupuksi tutut tekivät mulle sen tapin, jolla pystyin korjaamaan sen kierteen.(mutteri seurasi mukana, jolla pystyi testaan kupin kierteen!)
- mustangveera
- Addikti
- Viestit: 223
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25