Hinta tällä hetkellä $10600 ja reserve not met
NOS 429 Boss
Valvoja: Ville K
NOS 429 Boss
Aika milenkiintoinen ilmoitus E-bayssa: 1969 HOLMAN & MOODY NASCAR BOSS 429.
Hinta tällä hetkellä $10600 ja reserve not met
Hinta tällä hetkellä $10600 ja reserve not met
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
NOS 429 Boss alkaa olemaan harvinainen ilmestys. Todennäköisesti päätyy jonkun keräilijän kokoelmiin, tuskin katu&kilpakäyttöön enää päätyy. Tajuttoman kaunis moottori tuo on, yksi kehui parhaaksi kilpakoneekseen mitä ikinä on ollut ja eräs toinen boss veteraani kehuu minkä kerkeää. Motti on myynnissä hintaan 20.000 taalaa jos sen haluaa suoralla kaupalla. C&C eli Carrol Carter motorsport möi uutta nykybossia osina hintaan 21.000 taalaa (muistaakseni), tässä on sitten kaikki uutta eikä 35 vuotta vanhaa valua. Harva raaskii moista NOS mottia ajoon heittää, mutta tuollainen C&C mottia raskisi rankaista ihan eri lailla.
Toinen asia on että A441 aka BOSS kannet ovat katukäyttöön melkoisen tuhdit sekä kalliit. Tyhjiä valukansia 2 kpl alkaen 3200 USD, portatut tyhjät 5400 USD. Täydelliset titaanivenoilla 7600 USD... siinä on se syy miksi varmaan tyydytään (minä mukaanlukien) ajelemaan näillä tavallisilla D0VE/D0ER/A429/etc. kansilla.
Parisen vuotta sitten kun lähdin isolohko jahtiin niin tähtäimessä oli 429 Boss moottori omaan isokoppaan. Sillä hetkellä vanhoista osista tehty iso bossi kipusi n. 12.500 USD hintaan 650 hv versiona siis sopivasti kutiteltuna. Käytännön syyt johtivat A429 kantiseen mottiin, boss 429 jäi taustalle kutkuttelemaan ja ehkä sitten joskus tai sitten ei. Best bang for the buck tarjoaa 100 % varmuudella wedge kantinen 385-sarjalainen.
Toinen asia on että A441 aka BOSS kannet ovat katukäyttöön melkoisen tuhdit sekä kalliit. Tyhjiä valukansia 2 kpl alkaen 3200 USD, portatut tyhjät 5400 USD. Täydelliset titaanivenoilla 7600 USD... siinä on se syy miksi varmaan tyydytään (minä mukaanlukien) ajelemaan näillä tavallisilla D0VE/D0ER/A429/etc. kansilla.
Parisen vuotta sitten kun lähdin isolohko jahtiin niin tähtäimessä oli 429 Boss moottori omaan isokoppaan. Sillä hetkellä vanhoista osista tehty iso bossi kipusi n. 12.500 USD hintaan 650 hv versiona siis sopivasti kutiteltuna. Käytännön syyt johtivat A429 kantiseen mottiin, boss 429 jäi taustalle kutkuttelemaan ja ehkä sitten joskus tai sitten ei. Best bang for the buck tarjoaa 100 % varmuudella wedge kantinen 385-sarjalainen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Joo mut mun Cleve onkin tuo 2V... toisessa romussa ei ole kuin 400 kun joskus on tuhottu sen orkkis 351 4V kone
(joo tiedän että 400 on hyvä mosa kun sitä laittaa)
Noi Bossin kannet on vaan makeet, toinen mikä maistuisi oisi tuo 5.4 litranen ahdettuna, mä jätän noi noi pikkaset 4.6 litraset musseihin
Noi Bossin kannet on vaan makeet, toinen mikä maistuisi oisi tuo 5.4 litranen ahdettuna, mä jätän noi noi pikkaset 4.6 litraset musseihin
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hep hep, elähän hyvä toveri aliarvoi piskuista 4,6 DOHC Cobran Eaton ahdettua 32 Valve mottia, se on takotavaraa akselista mäntään asti. Sopivasti ahdistettuna vakioahdin riittää 600 hv rajapyykkiin. Toisaalta en kyllä moiti - miksei 5,4 DOHC ja ahtoja että hukkaportti paukkuu?? Tai jos mennään oikein miesten motteihin, niin valtavat A441 aka Boss kannet tykkäävät aivan varmasti ahtimesta ja silloin se tavara oikeasti liikkuu ilman kikkailuja kanavissa kuten kuuluu.GTCyclone kirjoitti:mä jätän noi noi pikkaset 4.6 litraset musseihin
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Tässä nyt näitä pyyntejä originaaleista boss 429:stä. Hinnat täysin lapasesta, alkaa niiden harvinaisuus painaa jo päälle. Saman hintaiseksi tulee täysin uusi "crate" esim. C&C motorsportilta ja täysin uusilla updeitatuilla palikoilla. Tässä nyt linkit kuiteskin;
Tässä taitaa olla e-baylläkin myynnissä ollut pata, 28,000 taalaa.
http://www.racingjunk.com/post/632578/1 ... ascar.html
22,000 taalaa, vanha racekone, jossa kaikki kuuleman mukaan uutta.
http://www.racingjunk.com/post/618597/4 ... NG-TK.html
Tässä taitaa olla e-baylläkin myynnissä ollut pata, 28,000 taalaa.
http://www.racingjunk.com/post/632578/1 ... ascar.html
22,000 taalaa, vanha racekone, jossa kaikki kuuleman mukaan uutta.
http://www.racingjunk.com/post/618597/4 ... NG-TK.html
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Tästä sopiva tehdaslainen BADA$$ imusarja pariksi halvalla!!! 2,136.11 taalaa hinta kirjoitushetkellä...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Myyty US $3,161.11... halvalla.... moniko olisi valmis maksamaan yli 3000 taalaa vanhasta imusarjasta?!?Fastback kirjoitti:Tästä sopiva tehdaslainen BADA$$ imusarja pariksi halvalla!!! 2,136.11 taalaa hinta kirjoitushetkellä...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Yksinpuheluahan tämä, mutta olen viikon ajan seurannut pakettia jossa NOS eli uudet Boss street kannet, NOS 2x4 single plain imusarja ja NOS venttiilikopat. Hinta on tällä hetkellä $7,234.00 ja 11 tuntia aikaa jäljellä huutokaupassa.
TÄSSÄ LINKKI
TÄSSÄ LINKKI
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Paljoko meinasit viime sekunneilla tarjota?Fastback kirjoitti:Yksinpuheluahan tämä, mutta olen viikon ajan seurannut pakettia jossa NOS eli uudet Boss street kannet, NOS 2x4 single plain imusarja ja NOS venttiilikopat. Hinta on tällä hetkellä $7,234.00 ja 11 tuntia aikaa jäljellä huutokaupassa.
TÄSSÄ LINKKI
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
En mitään. Ei noilla alkuperäisillä ole kuin nostalgia-arvoa, svo A441 ovat replacement kannet ja niitä saa uusina halvemmalla. Jollekin entisöijälle noilla on arvoa ei katu&kisa-ajoon.musse67 kirjoitti:Paljoko meinasit viime sekunneilla tarjota?
-----
edit:
sory ei SVO:ta enää ole olemassa, tarkoitin C&C A441 kansia.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
