Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

MdMaxx
Tulokas
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Loka 2005, 22:16

Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?

Viesti Kirjoittaja MdMaxx »

Josssain joskus näin listan mutta nyt en millään löydä ja olisi kiva tietää eri mustangien hevosvoimat vakiona. Tänä kesänä on pakko toteuttaa se unelma ja ostaa eka musse. Masentaa vaan se että heppoja niissä tuntuu olevan melkein vähemmän kuin omassa eurokulkineessani (150hp)

Tommoista esim. ois tarjolla nettiautossa (Ford Mustang GT 5.0 V8 1989)
Liekkö jonkun täältä?
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Eikös tuossa ole noin 225hp vakiona...
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Foxy Lady kirjoitti:Eikös tuossa ole noin 225hp vakiona...
Siis tehdas on ilmoittanut.
Todellisuus taitaa olla reilusti alle 200? :(
-Jukka-
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Jos joku kysyy, niin vastaus on lyhyesti "2" tai "3" riippuen milla mennaan. Toivottavasti joskus voi viela sanoa "4".. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

MdMaxx kirjoitti:Josssain joskus näin listan mutta nyt en millään löydä ja olisi kiva tietää eri mustangien hevosvoimat vakiona. Tänä kesänä on pakko toteuttaa se unelma ja ostaa eka musse. Masentaa vaan se että heppoja niissä tuntuu olevan melkein vähemmän kuin omassa eurokulkineessani (150hp)

Tommoista esim. ois tarjolla nettiautossa (Ford Mustang GT 5.0 V8 1989)
Liekkö jonkun täältä?
Niin, mitähän musseja nyt taas olet katellut ja mitä tehotaulukoita, kutosissa on alunperin alta sata siis vanhoissa suorissa kutvosissa tilavuutta noissa ihmeissä 3,3litraa tai tutummat 200cid, taitaa hiukan yli sataa jonakin vuonna jopa ilmoittaa, vaparinelarissa(2,3litroo) on jopa 88 hepoa, ei niitä kummoisesti myynnissä ole. 3.8 veekuuspannussa ruiskupannuissa pitäis olla 140 kapista kaakkia, uudemmissa 190konia löytyy. perinteisessä 302-pannussa saastevuosina 75-79 130 konin tietämillä alunperin, vain luoja tietää mitä minkäkin pelin konehuoneeseen on eksyny. vuonna 82 tuli taas hipervopannut ja julmat 175 konia josta uudemmat on 210-225 heppaisia haipervoja, koopraruiskupervo 240 konia, noin pääpiirteissään asiat. Uuremmat 4.6 modular pannut pienimmillään 210 hepoa kun taas tehokkaimmillaan 320 ponia,joo-o. Vanhoissahan on valikoimaa niin pirusti että sais varmaan joku oikia erlymiäs kirjootella tänne, on pikkuista lohkoo,välimallii ja ihan aitoo isolohkookin.

Kyllä tollasella gt-foxilla kerkiää puoltoistasataaheppasiin eurokinnereihin nähden joiden moottoreistakin on unohtunu muutama sylinteri pois. Aja tollasella ni tiedät, ei se pelkkä huipputeho siellä 7900 kierroksen pinnassa sitä autoo liikuta, se vääntö siellä alakierroksilla hymyilyttää kun yrittämättä mennään poikittain :wink:
Go tell Alice....
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

veekoo kirjoitti:Jos joku kysyy, niin vastaus on lyhyesti "2" tai "3" riippuen milla mennaan. Toivottavasti joskus voi viela sanoa "4".. :wink:
Ai sylinterit vai, eikös niitä pirä olla kahdreksan :lol: On tullu yks, kaks ja nelipyttysillä ajettua aikaisemmin ja tahtejakin on ollunna vähemmän ku neljä.
Go tell Alice....
MdMaxx
Tulokas
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Loka 2005, 22:16

Re: Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?

Viesti Kirjoittaja MdMaxx »

Kyllä tollasella gt-foxilla kerkiää puoltoistasataaheppasiin eurokinnereihin nähden joiden moottoreistakin on unohtunu muutama sylinteri pois. Aja tollasella ni tiedät, ei se pelkkä huipputeho siellä 7900 kierroksen pinnassa sitä autoo liikuta, se vääntö siellä alakierroksilla hymyilyttää kun yrittämättä mennään poikittain :wink:
Juu, ei tää nykyinen kulkine kierä maksimissaan kuin sen alta 6000 mutta sylinterejä on sentään jo 6 ja Ford. Kaksi pyttyä lisää pitäisi vielä saada joten pankkiin on matka. :lol: Kun ei ole varaa vanhaan musseen niin ostetaan sitten 80-luvun loppupuolta. :cry:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Aku_81 kirjoitti:
veekoo kirjoitti:Jos joku kysyy, niin vastaus on lyhyesti "2" tai "3" riippuen milla mennaan. Toivottavasti joskus voi viela sanoa "4".. :wink:
Ai sylinterit vai, eikös niitä pirä olla kahdreksan :lol: On tullu yks, kaks ja nelipyttysillä ajettua aikaisemmin ja tahtejakin on ollunna vähemmän ku neljä.
Tossa rotassa on noita tahteja valilla vahan vahemman kuin nelja ja bensa haisee, mutta tarkoitus olisi saada toi 05 uudelle sataluvulle, kunhan viela pari kuukautta syo kaurapuuroa ja kiristaa vyota. Ilmapumppuva, ilmapumppuva... :wink:

Kuiteski. Kylla se niin on, etta entisen kamppiksen lausahdus "there is no replacement for displacement" pitaa kutinsa. Se vaan vetaa naamaa hevosenkengalle ihan omalla tavallaan, kun ajaa mutkaan kolmonen silmassa ja 90 asteen kurvin jalkeen maisema vaan vaihtuu, vaihtuu, vaihtuu kun pitaa jalkaa suorana. Se on amerikkaa se. Kuva 8) 8)
Jos joku valittaa matalasta viritystasosta, niin sen voi kuitata kateellisten panetteluna. :)
(Muista liittya kerhoon ja tuoda auto naytille, kun saat hankinnan tehtya)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Emmi
Addikti
Viestit: 433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '99 Ford Puma 1,7
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Amöriikkalaisethan mitaa heppavoimat ihan eri paikasta kuin eurooppalaiset, joten sekin täytyy pitää mielessä kun niitä heppoja vertailee.
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Kun tuollaista uudempaa kattelet niin osta sellanen missä on jo valmiiksi apurunkojen jäykistäjät(subframe connectors) ureetaanipuslat ja kunnon jouset ja iskarit, välillä on ihan kilpailukykyiseen hintaan noita alustaltaan laitettuja vehkeitä myynnissä, jos se pervormanssikärpänen puroo ni sit ne pitää kuitenkin laittaa. Näytti yksi tuollainen hiukan laitettu nettiautossa olevan, varmasti varteenotettava vaihtoehto.
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin