Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?
Valvoja: Ville K
Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?
Josssain joskus näin listan mutta nyt en millään löydä ja olisi kiva tietää eri mustangien hevosvoimat vakiona. Tänä kesänä on pakko toteuttaa se unelma ja ostaa eka musse. Masentaa vaan se että heppoja niissä tuntuu olevan melkein vähemmän kuin omassa eurokulkineessani (150hp)
Tommoista esim. ois tarjolla nettiautossa (Ford Mustang GT 5.0 V8 1989)
Liekkö jonkun täältä?
Tommoista esim. ois tarjolla nettiautossa (Ford Mustang GT 5.0 V8 1989)
Liekkö jonkun täältä?
Re: Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?
Niin, mitähän musseja nyt taas olet katellut ja mitä tehotaulukoita, kutosissa on alunperin alta sata siis vanhoissa suorissa kutvosissa tilavuutta noissa ihmeissä 3,3litraa tai tutummat 200cid, taitaa hiukan yli sataa jonakin vuonna jopa ilmoittaa, vaparinelarissa(2,3litroo) on jopa 88 hepoa, ei niitä kummoisesti myynnissä ole. 3.8 veekuuspannussa ruiskupannuissa pitäis olla 140 kapista kaakkia, uudemmissa 190konia löytyy. perinteisessä 302-pannussa saastevuosina 75-79 130 konin tietämillä alunperin, vain luoja tietää mitä minkäkin pelin konehuoneeseen on eksyny. vuonna 82 tuli taas hipervopannut ja julmat 175 konia josta uudemmat on 210-225 heppaisia haipervoja, koopraruiskupervo 240 konia, noin pääpiirteissään asiat. Uuremmat 4.6 modular pannut pienimmillään 210 hepoa kun taas tehokkaimmillaan 320 ponia,joo-o. Vanhoissahan on valikoimaa niin pirusti että sais varmaan joku oikia erlymiäs kirjootella tänne, on pikkuista lohkoo,välimallii ja ihan aitoo isolohkookin.MdMaxx kirjoitti:Josssain joskus näin listan mutta nyt en millään löydä ja olisi kiva tietää eri mustangien hevosvoimat vakiona. Tänä kesänä on pakko toteuttaa se unelma ja ostaa eka musse. Masentaa vaan se että heppoja niissä tuntuu olevan melkein vähemmän kuin omassa eurokulkineessani (150hp)
Tommoista esim. ois tarjolla nettiautossa (Ford Mustang GT 5.0 V8 1989)
Liekkö jonkun täältä?
Kyllä tollasella gt-foxilla kerkiää puoltoistasataaheppasiin eurokinnereihin nähden joiden moottoreistakin on unohtunu muutama sylinteri pois. Aja tollasella ni tiedät, ei se pelkkä huipputeho siellä 7900 kierroksen pinnassa sitä autoo liikuta, se vääntö siellä alakierroksilla hymyilyttää kun yrittämättä mennään poikittain

Go tell Alice....
Ai sylinterit vai, eikös niitä pirä olla kahdreksanveekoo kirjoitti:Jos joku kysyy, niin vastaus on lyhyesti "2" tai "3" riippuen milla mennaan. Toivottavasti joskus voi viela sanoa "4"..

Go tell Alice....
Re: Paljonko heppoja mustangeissa vakiona?
Juu, ei tää nykyinen kulkine kierä maksimissaan kuin sen alta 6000 mutta sylinterejä on sentään jo 6 ja Ford. Kaksi pyttyä lisää pitäisi vielä saada joten pankkiin on matka.Kyllä tollasella gt-foxilla kerkiää puoltoistasataaheppasiin eurokinnereihin nähden joiden moottoreistakin on unohtunu muutama sylinteri pois. Aja tollasella ni tiedät, ei se pelkkä huipputeho siellä 7900 kierroksen pinnassa sitä autoo liikuta, se vääntö siellä alakierroksilla hymyilyttää kun yrittämättä mennään poikittain


- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Tossa rotassa on noita tahteja valilla vahan vahemman kuin nelja ja bensa haisee, mutta tarkoitus olisi saada toi 05 uudelle sataluvulle, kunhan viela pari kuukautta syo kaurapuuroa ja kiristaa vyota. Ilmapumppuva, ilmapumppuva...Aku_81 kirjoitti:Ai sylinterit vai, eikös niitä pirä olla kahdreksanveekoo kirjoitti:Jos joku kysyy, niin vastaus on lyhyesti "2" tai "3" riippuen milla mennaan. Toivottavasti joskus voi viela sanoa "4"..On tullu yks, kaks ja nelipyttysillä ajettua aikaisemmin ja tahtejakin on ollunna vähemmän ku neljä.

Kuiteski. Kylla se niin on, etta entisen kamppiksen lausahdus "there is no replacement for displacement" pitaa kutinsa. Se vaan vetaa naamaa hevosenkengalle ihan omalla tavallaan, kun ajaa mutkaan kolmonen silmassa ja 90 asteen kurvin jalkeen maisema vaan vaihtuu, vaihtuu, vaihtuu kun pitaa jalkaa suorana. Se on amerikkaa se.



Jos joku valittaa matalasta viritystasosta, niin sen voi kuitata kateellisten panetteluna.

(Muista liittya kerhoon ja tuoda auto naytille, kun saat hankinnan tehtya)
Kun tuollaista uudempaa kattelet niin osta sellanen missä on jo valmiiksi apurunkojen jäykistäjät(subframe connectors) ureetaanipuslat ja kunnon jouset ja iskarit, välillä on ihan kilpailukykyiseen hintaan noita alustaltaan laitettuja vehkeitä myynnissä, jos se pervormanssikärpänen puroo ni sit ne pitää kuitenkin laittaa. Näytti yksi tuollainen hiukan laitettu nettiautossa olevan, varmasti varteenotettava vaihtoehto.
Go tell Alice....