Kliivländin vesikierto?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Kliivländin vesikierto?

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Kuinkas tuo ny punppaa tuonne lämppäriinpäin, vesipumpunlähdöstä olettaisin ?? vaiko toisesta, ei muuten väliä muttako tuossa tuo alipaineventtiili pitäis laittaa mielellään tuohon menoputkeen.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Kyllä sen pitäis lähteä imukannesta, mutta cleve on erilainen rakenteeltaan, kuin wintso. vois olla jostakin siitä termarin kotelon luota se lähtö lämppärin menopuolelle, ja paluu vesipumppuun paluupuoli. Laita se vena siihen menevään putkeen tulipellin viereen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Jespoks! tuo venttiili on ihan alkuperäinen, laitoin vaan uudet letkut ja en tietenkään tsekannut kun joskus aiemmin irrotin nuo kumpi et meni kumpaan. Jossain vaiheessa täytyy vaihtaa nuo ylä ja alaletkutkin, tietenkin sellaset joissa lukee motorcraft :roll:
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Vaikka sitten kuinka tekisi mieli, älä jätä alkuperäistä vesipumppua koneeseen.
Hommaa jokin Edelbrockin tai muun vastaava alumiininen.
Kuva
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Mussemaan kirjoitti:Vaikka sitten kuinka tekisi mieli, älä jätä alkuperäistä vesipumppua koneeseen.
Hommaa jokin Edelbrockin tai muun vastaava alumiininen.
?? Kuulostaisi että siihen on jokin hjuva syy?? juu onhan tuo ollut mielessä tulevaisuudessa kun pumpun vaihtoaika tulee, onko se sitten nyt :roll: imusarjakin vaihtuu joskus aluun.
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Ei tahdo vesi kiertää tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla.

Itselleni laitoin uuden pumpun + vielä rosterisen impeller platenkin ja tahtoo hiipiä lämmöt vaikka julma flekti ja tuliterä isolohkon saddle mount syylari.

Ja kyllä, termostaatin alla on se prikka joka yleensä vanhoista "C" "kaatsikkalohkoista" on kadoksissa. Termarikin on oikea Cleveen tarkoitettu. Ja itse asiassa jo kolmas menossa kun vähän vastusti.
:D :wink:
Kuva
Vastaa Viestiin