Kliivländin vesikierto?
Kliivländin vesikierto?
Kuinkas tuo ny punppaa tuonne lämppäriinpäin, vesipumpunlähdöstä olettaisin ?? vaiko toisesta, ei muuten väliä muttako tuossa tuo alipaineventtiili pitäis laittaa mielellään tuohon menoputkeen.
Kyllä sen pitäis lähteä imukannesta, mutta cleve on erilainen rakenteeltaan, kuin wintso. vois olla jostakin siitä termarin kotelon luota se lähtö lämppärin menopuolelle, ja paluu vesipumppuun paluupuoli. Laita se vena siihen menevään putkeen tulipellin viereen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
?? Kuulostaisi että siihen on jokin hjuva syy?? juu onhan tuo ollut mielessä tulevaisuudessa kun pumpun vaihtoaika tulee, onko se sitten nytMussemaan kirjoitti:Vaikka sitten kuinka tekisi mieli, älä jätä alkuperäistä vesipumppua koneeseen.
Hommaa jokin Edelbrockin tai muun vastaava alumiininen.

- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Ei tahdo vesi kiertää tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla.
Itselleni laitoin uuden pumpun + vielä rosterisen impeller platenkin ja tahtoo hiipiä lämmöt vaikka julma flekti ja tuliterä isolohkon saddle mount syylari.
Ja kyllä, termostaatin alla on se prikka joka yleensä vanhoista "C" "kaatsikkalohkoista" on kadoksissa. Termarikin on oikea Cleveen tarkoitettu. Ja itse asiassa jo kolmas menossa kun vähän vastusti.

Itselleni laitoin uuden pumpun + vielä rosterisen impeller platenkin ja tahtoo hiipiä lämmöt vaikka julma flekti ja tuliterä isolohkon saddle mount syylari.
Ja kyllä, termostaatin alla on se prikka joka yleensä vanhoista "C" "kaatsikkalohkoista" on kadoksissa. Termarikin on oikea Cleveen tarkoitettu. Ja itse asiassa jo kolmas menossa kun vähän vastusti.


