Jarrusatulat

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Joo kyllä tulee ihan normaalisti niinkuin pitääkin, ensiviikolla rupeen sovittelemaan levyjä paikalleen, sen verran joutuu työstämän, että vetarin laipasta pitää ulkokehää sorvata 2,5 milliä pois. Ja uusi pultti jako porata levyihin, helppo juttu kun saan ite tehtyä kaikki työvaihet, samoin satulan kiinnityslevy ja suojapelti nekin saan helposti tehtyä. Teen nyt kahteen mussen kerralla tuohon kaverin 66ht ja omaan 66ht musseen, tulevaisuudessa on helppo tehdä lisää jos on tarvis, teen sabluunat tarvittavista osista, jos joku vaikka kiinnostuisi noista himmeleistä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Laitetaanpa tähän topikkiin sellanen kysymys, että mitä kaikkea osia noista jarruista voi maalata? Kaiken muun paitsi rummut sisältä / levyt? Onko maalilla väliä? Jotain erikoista, vai riittääks Miranooli? Porria? Mitä vaan mutta paljon :lol: .
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Homer65 kirjoitti:Laitetaanpa tähän topikkiin sellanen kysymys, että mitä kaikkea osia noista jarruista voi maalata? Kaiken muun paitsi rummut sisältä / levyt? Onko maalilla väliä? Jotain erikoista, vai riittääks Miranooli? Porria? Mitä vaan mutta paljon :lol: .
Minä olen käyttänyt jotain lämpömaaleja. Lähes kaiken voi maalata mutta ei kitkapintoja. Joissakin tapauksissa on lämmön johdosta maalissa ilmenny jonkinlaista muutosta. Mutta ehkä minulla jarrujen käyttö on ollut normaalista poikkeavaa ja näin jarrut ovat lämmenneet normaalia enemmän.
On olemassa myös erilaisia jarrumaaleja, joista minulla ei ole kokemusta.
Jos maalaat jarru osia satulat tai rummut niin olkoon väri musta.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
mustang cs
Aktiivi

väri

Viesti Kirjoittaja mustang cs »

jaa täytynee vaihtaa väriä(harmaa nyt) :D
Homer65
Over The Top
Viesti:

:D :D :D Väriksi olin kyllä ajatellut :shock: :shock: MUSTAAAA :lol: .. :oops:

Mexico65
Over The Top

Homer65 kirjoitti::D :D :D Väriksi olin kyllä ajatellut :shock: :shock: MUSTAAAA :lol: .. :oops:
Minä vähän pelkäsin, että tulossa olisi jotai punaisen, keltaisen tai jotain muuta pimppa väritystä. :wink:
67 Mustang HT "Trans Am"
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

457 kirjoitti:
Homer65 kirjoitti::D :D :D Väriksi olin kyllä ajatellut :shock: :shock: MUSTAAAA :lol: .. :oops:
Minä vähän pelkäsin, että tulossa olisi jotai punaisen, keltaisen tai jotain muuta pimppa väritystä. :wink:
Äläs ny, kyll äse kuitenkin vetää jonkun oikeen kunnolla kiiltävän mustan eikä mattaa pintaan.. sniff...

:lol:
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Mexico65
Over The Top

Jos kuitenkin rupeet pimppaamaan niin tässä vaihtoehtoja. :lol:

Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K sininen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K punainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K keltainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K hopea
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K oranssi
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K musta
67 Mustang HT "Trans Am"
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Yllättävän hyvä maali kuumiinkin paikkoihin on ihan pintaväri, esim. Sikkensin tai Lesonalin (ex-Sikkens) tavara.

Olen maalannut nuo Upon takajarrurummut juurikin mustalla em. maalilla, ei ole mennyt miksikään. Sama maali koneessa sinisenä, ainoastaan ihan pakosarjan laipan vieressä kannessa on havaittavissa tummumista ja pientä hilseilyä. Ja on sitä käytetty pakosarjat punaisenakin... Etujarrusatulat JYXissä mustalla, edelleen kuin uudet.

Aikanaan samaista maalia oli sellaisessa moottorinlohkossa, jota hitsattiin maalauksen jälkeen. Hitsauskohdan ympäriltä maali rupeili vain muutaman sentin päähän.

Lesonal (entinen Sikkensin värilinja)
Sikkens Autocoat BT (entinen pintaväri ja nykyinen "teollisuusmaali") tai Autocryl Plus (nykyinen pintalaatu).
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Homer65
Over The Top
Viesti:

457 kirjoitti:
Jos kuitenkin rupeet pimppaamaan niin tässä vaihtoehtoja. :lol:

Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K sininen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K punainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K keltainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K hopea
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K oranssi
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K musta
VOI HITSI, voi hitsin hitsi!! :x :x :x Mää ehdin jo ostamaan, oikeen mitälie, mustaa. Tossa olis kyllä ollu vaikka mitä sopivaa :shock: :shock:
Punanen väri oli kyllä loistava veikkaus :D , lempivärini, sitä löytyy vähän sieltä ja täältä mun autosta :oops: :oops: . Onkse vai thyyningiä??
Pitää vissiin lähtee talliin maalaamaan :wink: :wink:

:idea: Onkos joku muuten vakoillu mun autoa? :roll: kun tietää noin hyvin
Asiallinen keskustelu on asiaa! :lol: :lol:

Vastaa Viestiin