Jarrusatulat
Joo kyllä tulee ihan normaalisti niinkuin pitääkin, ensiviikolla rupeen sovittelemaan levyjä paikalleen, sen verran joutuu työstämän, että vetarin laipasta pitää ulkokehää sorvata 2,5 milliä pois. Ja uusi pultti jako porata levyihin, helppo juttu kun saan ite tehtyä kaikki työvaihet, samoin satulan kiinnityslevy ja suojapelti nekin saan helposti tehtyä. Teen nyt kahteen mussen kerralla tuohon kaverin 66ht ja omaan 66ht musseen, tulevaisuudessa on helppo tehdä lisää jos on tarvis, teen sabluunat tarvittavista osista, jos joku vaikka kiinnostuisi noista himmeleistä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Laitetaanpa tähän topikkiin sellanen kysymys, että mitä kaikkea osia noista jarruista voi maalata? Kaiken muun paitsi rummut sisältä / levyt? Onko maalilla väliä? Jotain erikoista, vai riittääks Miranooli? Porria? Mitä vaan mutta paljon
.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Minä olen käyttänyt jotain lämpömaaleja. Lähes kaiken voi maalata mutta ei kitkapintoja. Joissakin tapauksissa on lämmön johdosta maalissa ilmenny jonkinlaista muutosta. Mutta ehkä minulla jarrujen käyttö on ollut normaalista poikkeavaa ja näin jarrut ovat lämmenneet normaalia enemmän.Homer65 kirjoitti:Laitetaanpa tähän topikkiin sellanen kysymys, että mitä kaikkea osia noista jarruista voi maalata? Kaiken muun paitsi rummut sisältä / levyt? Onko maalilla väliä? Jotain erikoista, vai riittääks Miranooli? Porria? Mitä vaan mutta paljon.
On olemassa myös erilaisia jarrumaaleja, joista minulla ei ole kokemusta.
Jos maalaat jarru osia satulat tai rummut niin olkoon väri musta.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Aktiivi
väri
jaa täytynee vaihtaa väriä(harmaa nyt) 

Minä vähän pelkäsin, että tulossa olisi jotai punaisen, keltaisen tai jotain muuta pimppa väritystä.Homer65 kirjoitti:![]()
![]()
Väriksi olin kyllä ajatellut
![]()
MUSTAAAA
..

67 Mustang HT "Trans Am"
67 Mustang HT "Trans Am"
Äläs ny, kyll äse kuitenkin vetää jonkun oikeen kunnolla kiiltävän mustan eikä mattaa pintaan.. sniff...457 kirjoitti:Minä vähän pelkäsin, että tulossa olisi jotai punaisen, keltaisen tai jotain muuta pimppa väritystä.Homer65 kirjoitti:![]()
![]()
![]()
MUSTAAAA
..

--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
Jos kuitenkin rupeet pimppaamaan niin tässä vaihtoehtoja.Homer65 kirjoitti:![]()
![]()
![]()
MUSTAAAA
..

Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K sininen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K punainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K keltainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K hopea
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K oranssi
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K musta
67 Mustang HT "Trans Am"
67 Mustang HT "Trans Am"
Yllättävän hyvä maali kuumiinkin paikkoihin on ihan pintaväri, esim. Sikkensin tai Lesonalin (ex-Sikkens) tavara.
Olen maalannut nuo Upon takajarrurummut juurikin mustalla em. maalilla, ei ole mennyt miksikään. Sama maali koneessa sinisenä, ainoastaan ihan pakosarjan laipan vieressä kannessa on havaittavissa tummumista ja pientä hilseilyä. Ja on sitä käytetty pakosarjat punaisenakin... Etujarrusatulat JYXissä mustalla, edelleen kuin uudet.
Aikanaan samaista maalia oli sellaisessa moottorinlohkossa, jota hitsattiin maalauksen jälkeen. Hitsauskohdan ympäriltä maali rupeili vain muutaman sentin päähän.
Lesonal (entinen Sikkensin värilinja)
Sikkens Autocoat BT (entinen pintaväri ja nykyinen "teollisuusmaali") tai Autocryl Plus (nykyinen pintalaatu).
Olen maalannut nuo Upon takajarrurummut juurikin mustalla em. maalilla, ei ole mennyt miksikään. Sama maali koneessa sinisenä, ainoastaan ihan pakosarjan laipan vieressä kannessa on havaittavissa tummumista ja pientä hilseilyä. Ja on sitä käytetty pakosarjat punaisenakin... Etujarrusatulat JYXissä mustalla, edelleen kuin uudet.
Aikanaan samaista maalia oli sellaisessa moottorinlohkossa, jota hitsattiin maalauksen jälkeen. Hitsauskohdan ympäriltä maali rupeili vain muutaman sentin päähän.
Lesonal (entinen Sikkensin värilinja)
Sikkens Autocoat BT (entinen pintaväri ja nykyinen "teollisuusmaali") tai Autocryl Plus (nykyinen pintalaatu).
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
VOI HITSI, voi hitsin hitsi!!457 kirjoitti:Jos kuitenkin rupeet pimppaamaan niin tässä vaihtoehtoja.Homer65 kirjoitti:![]()
![]()
![]()
MUSTAAAA
..
![]()
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K sininen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K punainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K keltainen
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K hopea
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K oranssi
Tuning Line Brake Caliber Paint, 2K musta