20" vanteet -94gt alle?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Cosander kirjoitti:
En olen itse vanteita mistään rahtaamas, paikallinen vanne liike saa hoitaa rahtaamset.
Nyt on alla 17" vanteet ja 245/45-17" kumit ja on aivan liian pienet mun makuun.
Mää voin lunastaa nuo sitte pois kun jää ylimääräiseks. Kohtuu hinnalla tietty :)
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Dervish kirjoitti:
Cosander kirjoitti:
En olen itse vanteita mistään rahtaamas, paikallinen vanne liike saa hoitaa rahtaamset.
Nyt on alla 17" vanteet ja 245/45-17" kumit ja on aivan liian pienet mun makuun.
Mää voin lunastaa nuo sitte pois kun jää ylimääräiseks. Kohtuu hinnalla tietty :)


Ostetaan kimppaan noi kottikarrynpyorat (ja vanteet) viikonloppupoltteluun / ratarenkaille? :P :lol: :lol: 8) Alkaa oleen enempikin 5-pulttisia ensi kesaksi lainamaan vanteita.. :)
(Taitaa olla ainoostaan Rotassa noin leviat takana..)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

Cosander kirjoitti: ja sitten kun sais vielä jostain alusta sarjan,

Minkäslaista alustaa olisit vailla :?: :?:

Tämmöisiä osia on "aika" moneen Foxiin ja Sn:n laiteltu:

Esim:
- täyspitkät HHP- subframe connectorit= 390,00 asennettuna
- täydellinen Energy Suspension puslasarja= 360,00 (asennus 350,00 )
- Maximum tai D&D motorsportin caster/camber säätölevyt= 360,00
- Steedan silikonteräs madallusjousisarja= 415,00 ( menee samalla asennuksella puslasarjan kanssa )
- suorituskykykä parantaa myös huomattavasti tiheämpi perävälitys
Avatar
Juselius
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 16 Elo 2005, 09:42
Paikkakunta: Oulu

väristä..

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Makuasiaa tuon esille mutta mikäpä sen mukavempaa?!
Kameleon väri, joka nykyään tunnetaan myös nimellä efekti väri OLI hieno ja näytävä juttu n. 5 vuotta sitten. Sopii hyvin harvaan autoon ja mustangiin vielä vähemmän. Tämän päivän tyliin jos haluaa autonsa "pimpata" niin suosittelen tarkkaan harkittua kliiniä yks tai kaks väri maalausta. Kannattaa nettiä selailla. Niin ja tietenki turhat siipisysteemit romukoppaan. Niillä 20" vanteilla saa ainakin kruisailumukavuuden unohtaa. Näyttävät ne kyllä on mutta jäisin siihen vaatimattomaan 19". Että tällainen mielipide tällä kertaa. :roll:
ei se tähän jää..
--1988 GT--
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Joo-o iso siipi ja 2" madallus. Vaara merkki, mutta seuraavat mainokset sopii kuitenkin tilanteeseen:
http://tinyurl.com/hb93s
http://tinyurl.com/l3vuf
:D

Henkilokohtainen mielipide on, etta yli 18" vanne ei enaa nayta kovin hyvalta mustissa, mutta makuasiahan tuokin on.. :roll:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Makuasioita. Juu. Jokainen tekee autostaan just sellaisen minkä haluaa. Jos kameleontti tai 20" vanteet haluaa niin ne pitää toteuttaa, toivonmukaan kukaan ei rakenna autoaan muiden mielipiteiden tai makujen mukaan. Siinäpä sitä sitten on kallis auto mistä ei itse edes pidä. Jos minä olisin totellut kaikkien makuasioita ja mielipiteitä mitä minulle on toitotettu niin minulla olisi valmisteilla auto josta en edes pitäisi. Autossa on omat rahat kiinni, joten tehkää auto niinkuin haluatte.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Työkaverilla on 528-bemarissa vm jotain 90-luvun loppu 20-tuumaset valssit, ei se hassumman näköinen ole mutta se on sitten myös matalakin, varmaan kannattas hankkia coil overit että sais säädettyä auton tarpeeksi matalaksi, monesti näkee isoja valsseja autoissa ja ne näyttää vähintään yhtä korkeilta kuin vakioautotkin. Kannattaa maksaa vanteista vähän enemmän ja ottaa kevyemmät vanteet kuin halvat ja painavat, sama renkaisiinkin, eli varmaan pari tonnia joutuu rengas-vannesettiin sijoittamaan, ainakin bemarin vanne-rengassetti sen verran oli kuulemma maksanut :roll: Tietty tuossa kokoluokassa ei ole enää renkaita, vaan pelkkiä vanteensuojuksia :lol:
Go tell Alice....
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Minä taas pidän kameleont väristä
esim toi on MUN mielestä hyvän näkönen yhdistelmä
http://prophete.turboblog.fr/photos/unc ... tang_1.jpg

Kyllä mäkin taidan kallistua noiden 19" vanteiden kannalle saa edes vähän korkeemmat kumit kuin 245/30
Avatar
MarkkuJ
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 12:39
Paikkakunta: Tampere, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Tuo bemarilla ehostettu Zori oli kyllä ihan kiva katsella kruisaillessa muutaman auton takaa kun se väri eli aina kaarteissa. Mitähän sille kuuluu nykyään kun ei oo näkynyt tapahtumissa.
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Cosander kirjoitti:Minä taas pidän kameleont väristä
esim toi on MUN mielestä hyvän näkönen yhdistelmä
http://prophete.turboblog.fr/photos/unc ... tang_1.jpg

Kyllä mäkin taidan kallistua noiden 19" vanteiden kannalle saa edes vähän korkeemmat kumit kuin 245/30
Mm. täältä http://www.autosound.fi/ohjelmat.htm löytyy rengas/vannelaskuri jolla voi laskea suunnilleen minkäkokoset renkaat on nykyisten kanssa melko samankokoiset, ettei tule kovin paljon korkeampia. Tuolta laskettuna 245/35/19-olis melko samanlaiset ympärysmitaltaan ja halkaisijaltaan. Minkälaisia vanteita olet ajatellut? Jotain leveäreunaista ja yksinkertaistako? Joitain eurovanteita saa sopivalla pulttijaolla ja et:lläkin, tosin saattaa joutua odottelemaan kun nyt nuo isommat koot on "in"
Go tell Alice....
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Tommosia Tsw Mondello Crome
Tuolta löytyy kuvia parhaat kuvat Downloads Ja sieltä modello crome
http://www.tsw.com
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Aku_81 kirjoitti: Mm. täältä http://www.autosound.fi/ohjelmat.htm löytyy rengas/vannelaskuri jolla voi laskea suunnilleen minkäkokoset renkaat on nykyisten kanssa melko samankokoiset, ettei tule kovin paljon korkeampia.
Meikäläinen tyhmänä maalaisena ja hitaana hämäläisenä tyklkään kuvista, niinpä käyttelen tätä http://www.miata.net/garage/tirecalc.html rengaskokojen valintaan..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Vastaa Viestiin