Vauhtipyörästä kysymys ?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
shelby-ippe
Aktiivi
Viestit: 90
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: varkaus

Vauhtipyörästä kysymys ?

Viesti Kirjoittaja shelby-ippe »

MOI ! Onko mitään väliä tasapainoituksen kannalta ,kun vaihdetaan 157 hampaisen 28 oz vauhtipyörän tilalle 164 hampainen 28 oz painolla oleva vauhtipyörä . Se kiinnostaa , kun sen pystyy asentamaan pulttijaon kannalta muutamaan eri kohtaan . Onko vauhtipyörässä olevan tasapainopuntin tultava johonkin tiettyyn asentoon , jotta tasapainoitus ei kärsi dampperiin nähden . Vanhassa vauhtipyörässä näkyy jäljet missä asennossa se on kampiakseliin nähden ollut ,mutta uudessa ei näy . :(
The only difference between MEN and boys is the price of their toys !!!
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Sitä vauhti pyörää ei saa kampi-akseliin kiinni kuin yhteen asentoon, johtuen pultti jaosta. Eli jos on oikea kytkin´koppa niin toimii.
Avatar
JYK-90
Addikti
Viestit: 426
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT 1965, Viritetty
Mustang GT 2007
Ford Ranchero GT 1974
Tesla Model S 75D 2018
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja JYK-90 »

Samaa mieltä Antin kanssa!
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
Avatar
shelby-ippe
Aktiivi
Viestit: 90
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: varkaus

Viesti Kirjoittaja shelby-ippe »

Paljon kiitoksia . Asia tuli selväksi . Oletin itse , että se vauhtipyörän pulttijako on symmetrinen . :D
The only difference between MEN and boys is the price of their toys !!!
Vastaa Viestiin