Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olisko kellään keskikonsolin ns. räjäytyskuvaa? Tai keskikonsolia josta vois ottaa mittoja että vois rakentaa/rakennuttaa sellaisen? Kyse on -67:n konsolista. Omassani on joskus sellainen ollut ja haluaisin sen takaisin. Uutta ei saa , käytetyt on Ameriikoissakin kivenalla ja jos löytyy niin maksaa niin saa....sti kunnosta riippumatta! Josko sais täältä apuva?
tämä kaveri(ei mun)kehui tuovansa melkeinpä osaa kuin osaa. tarjosi mullekkin keskikonsolia, mutta en tarvitse sellaista.
eli kaveri asuu ruotsissa (boden) hänen nimi on janne (en muista suku
nimeä)mutta puhelin numero on kuitenkin tämä mob 070-6861474 eli jos soitat kännyllä niin 99046706861474 tai lanka puh:9904692150869 heppu ei puhu suomea, englantikin käy sain sen käsityksen että se on jonkinlainen osa diileri joka hakee osat itse
Nymannin Peterin kautta homma käy myös. Viime talvena mulle tuli hyvä kuntoinen 67:n konsoli Peterin kautta. Luulen että samalla tyypillä jenkeissä löytyy konsoleita edelleenkin, tuntu sillä olevan useempi jemmassa.
Tietääkö joku paremmin onko Nymanin Peter lomalla vai muutenvaan tavoittamattomissa kun kännykkänumero ei vastaa ts. operaattori huutelee että "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".
Olisko jollakulla joku toinen numero?
Kiitos.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Nonni, ny on konsoli hakusessa Nymanin Peterin toimesta. Saattais kuulemma löytyä jopa kuukaudessa. Ans kattoo....!!!
Kiitokset Janille, sain kuin sainkin Peterin kiinni kun sinnikkäästi yrittää.
PS. On se JKU-5 kaunis lehdenkin kuvissa
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...