Öljypumpun akseli vaihtoon

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Öljypumpun akseli vaihtoon

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Tässä kohtaa ei kannata säästää...tästä puhuttu mutta yhtään näin hyvää esimerkkiä en ole vielä nähnyt:

http://www.50stangs.com/picturehosting/shaft.jpg

Uusia Ford Racingin tankoja tms. sisään kun remppaatte koneita!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Kaverin maverikissä kävi noin, meni lopulta poikki kun pumppuun oli jostakin eksynyt pienenpieni tiivisteen siru. Oli ollut satku vauhtia kun hävis paineet, remonttia tuli.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Hmm. Eiköhän tossa vaiheessa karkastukin keppi jo oireile...
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

joo.. jarrua on ollut todellakin pumpussa
kannatta tarkastaa myllyn avauksen yhteydessä kulmien kuluneisuus
jos on jo noin kierteellä tosiaan karkastukaan ei pidä kuusiokolossaan
olen nähnyt kappaleina olevankin kun päätti pudota
jostain syystä pois paikaltaan jakajaa nostettaessa huoltoa varten
ja jäi kammen ja lohkon väliin = ja kaveri soitti
mikä meni vikaan kun öljypainevalo ei sammunutkaan enää... :?
Vastaa Viestiin