Jarrusatulat
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Jarrusatulat
Ovatko yleisimpien valmistajien jarrusatuloihin sopivat jarrupalat jotenkin "standardoituja"? Tahtoo sanoa että käykö kaikki palat kaikkiin satuloihin kokonsa puolesta?
Aika ylimalkaisesti kyselen mutta olisko jollakulla omakohtaisia kokemuksia aiheesta...
Aika ylimalkaisesti kyselen mutta olisko jollakulla omakohtaisia kokemuksia aiheesta...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: Jarrusatulat
Ei käy, yleensä jarrupalat on merki ja mallikohtaisia.Make67 kirjoitti:Tahtoo sanoa että käykö kaikki palat kaikkiin satuloihin kokonsa puolesta?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Jarrusatulat
Kiitokset, tämä selviskin nettiä selaillen....sitten vaan Wilwoodin paloja mettästään.457 kirjoitti:Ei käy, yleensä jarrupalat on merki ja mallikohtaisia.Make67 kirjoitti:Tahtoo sanoa että käykö kaikki palat kaikkiin satuloihin kokonsa puolesta?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Hei jos sinulla on Wilwoodin satulat niin niihin kyllä löytyy jarrupaloja eri valmistajilta Wilwood, Hawk, EBC, Raybestos, Fedoro, ym. Valitset vain palat hinnan ja käyttötarkoituksen mukaan.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Jarrusatulat
Koitas soittaa US-partsille...Make67 kirjoitti:Kiitokset, tämä selviskin nettiä selaillen....sitten vaan Wilwoodin paloja mettästään.457 kirjoitti:Ei käy, yleensä jarrupalat on merki ja mallikohtaisia.Make67 kirjoitti:Tahtoo sanoa että käykö kaikki palat kaikkiin satuloihin kokonsa puolesta?
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Jarrusatulat
Soitin, ja soitin myös RacersPlace:een ja siellä kustannustehokkuus osui kohdalleen...Foxy Lady kirjoitti:Koitas soittaa US-partsille...Make67 kirjoitti:Kiitokset, tämä selviskin nettiä selaillen....sitten vaan Wilwoodin paloja mettästään.457 kirjoitti:
Ei käy, yleensä jarrupalat on merki ja mallikohtaisia.

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Wilwood nelimäntä satula 120-6804; 133€/kplROKI kirjoitti:Mitä kustansi paketti?
Wilwood palat Type E; 15E-6096K 65€/satsi
http://www.precisionbrakescompany.com/w ... ipers.html
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ei paha ollenkaan, ennen kannatta ostaa nuo, kuin alkuperäiset nelimäntäiset. Laitetaan harkintaan josko ostaisin, mulla on kyllä uudet alkuperäis satulat, toinen viellä paketissa toisen laitoin jo paikalleen, yksi pari käytettyjä kanss jemmassa.Make67 kirjoitti:Wilwood nelimäntä satula 120-6804; 133€/kplROKI kirjoitti:Mitä kustansi paketti?
Wilwood palat Type E; 15E-6096K 65€/satsi
http://www.precisionbrakescompany.com/w ... ipers.html
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Joo nyt pitäs saada takasiin, sellaset jarrusatulat jokka menee jäähdytetyyn levyn, paksuus 28mm halkasia 275mm. Onkos tietova kenelläkään, kertokaa ihmeessä että ei joudu tekeen niitä, on pirunmoinen homma.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Oletkos F1:seen hankkimassa satuloita? Tosin niillä max halkaisija on 280mm. Tuo sinun on suht paksu halkaisijaan verrattuna.ROKI kirjoitti:Joo nyt pitäs saada takasiin, sellaset jarrusatulat jokka menee jäähdytetyyn levyn, paksuus 28mm halkasia 275mm. Onkos tietova kenelläkään, kertokaa ihmeessä että ei joudu tekeen niitä, on pirunmoinen homma.
Tuolta löytyy jotain infoa
http://www.speedways.co.uk/shop/index.html
esim:
Honda Accord 1998-2002: 2.0 Coupe (ei Salonkimalli) ja 3.0V6 levy on 282mm * 28mm
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Jos eteen aiot asentaa Wilwoodin satulat niin eikö taaksekin kävisi saman valmistajan tuotteet saataisi jarrubalanssi löytyä helpommin kuin sekalaisilla osilla.ROKI kirjoitti:Joo nyt pitäs saada takasiin, sellaset jarrusatulat jokka menee jäähdytetyyn levyn, paksuus 28mm halkasia 275mm. Onkos tietova kenelläkään, kertokaa ihmeessä että ei joudu tekeen niitä, on pirunmoinen homma.
http://www.wilwood.com/
http://www.precisionbrakescompany.com/w ... ipers.html
Selaa vain katalogit läpi ja laitaa ruksin oikeaan paikaan ja sen jälkeen osanumerolla tilaus toimittajalle joita oli jo aiemmin esitetty tällä palstalla.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Toyota Camry 3.0 V6 etu levyt olis tarkoitus taakse, tuohon omaan mustiin, mut ei löydy satuloita muista kun Borchen Ceyennestä, siinä takana 28mm paksut levyt. Hoh hoijakkaa, 18-20mm levyille löytyy valikoimaa kyllä, noh mietitään josko se ratkaisu löytyy.Arto65FB kirjoitti:Oletkos F1:seen hankkimassa satuloita? Tosin niillä max halkaisija on 280mm. Tuo sinun on suht paksu halkaisijaan verrattuna.ROKI kirjoitti:Joo nyt pitäs saada takasiin, sellaset jarrusatulat jokka menee jäähdytetyyn levyn, paksuus 28mm halkasia 275mm. Onkos tietova kenelläkään, kertokaa ihmeessä että ei joudu tekeen niitä, on pirunmoinen homma.
Tuolta löytyy jotain infoa
http://www.speedways.co.uk/shop/index.html
esim:
Honda Accord 1998-2002: 2.0 Coupe (ei Salonkimalli) ja 3.0V6 levy on 282mm * 28mm
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Noniin nyt on levyt ja satulat löydetty
, vielläpä Foorti tavaraa ja uusia, jää 300e halvemmaksi kuin ne valmiit levy/satula sarjat, mitä diilerit välittää. Ovatpa viellä jäähdytettyjä malliltaan, riittävän kokoiset näihin vakio/ hiukan viruttetuihin kulkineisiin, 10 tuumaiset levyt. Pari iltaa rakentelua ja rupes jarrut pitämää.

Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Tuleeko käsijarrun vaijerit satuloihin vai kuinka toteutat käsijarrun?ROKI kirjoitti:Noniin nyt on levyt ja satulat löydetty, vielläpä Foorti tavaraa ja uusia, jää 300e halvemmaksi kuin ne valmiit levy/satula sarjat, mitä diilerit välittää. Ovatpa viellä jäähdytettyjä malliltaan, riittävän kokoiset näihin vakio/ hiukan viruttetuihin kulkineisiin, 10 tuumaiset levyt. Pari iltaa rakentelua ja rupes jarrut pitämää.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic